printlogo


کد خبر: 125783تاریخ: 1393/7/3 00:00
اخبار

هیأت تجاری ایران به روسیه می‌‌رود
نایب‌رئیس اتاق بازرگانی ایران از سفر هیات تجاری ایران به روسیه در هفته آینده خبر داد و گفت: در حال حاضر کمیسیونی در اتاق‌های بازرگانی دو کشور ایجاد شده تا مراودات و مشکلات برای تبادل بین دو کشور را بررسی کند. محسن جلال‌پور در گفت‌و‌گو با تسنیم درباره توافقات اخیر ایران و روسیه گفت: قضاوت درباره اجرای تفاهمنامه و وضعیت تبادل دو کشور ایران و روسیه همچنان زود است و این موضوع به‌دلیل آن است که گره‌های موجود بسیار سخت و محکم است اما اراده دو کشور بویژه وزارت نفت ایران که متولی اصلی این تفاهم بوده راهگشایی و رفع مشکلات پیش‌رو است. به‌گفته وی، 3 هدف اصلی این هیات تجاری، حل مشکلات بانکی،‌ حمل‌ونقل و روادید است.
عرضه۷۰ هزار رأس دام برای عید قربان
رئیس اتحادیه گوشت گاوی از عرضه ۷۰ هزار راس دام برای عید قربان در ۳۶ نقطه تهران خبر داد. علی خندان‌نوجوان در گفت‌وگو با ایلنا درباره نرخ گوشت قرمز در بازار، اظهار داشت: در حال حاضر قیمت‌ها تغییری نداشته است و نرخ گوشت گوسفند هر کیلو بین ۲۷ تا ۲۸ هزار تومان و قیمت هر کیلو گوشت گوساله ۲۹ هزار تومان است. وی در پاسخ به این پرسش که عوارض صادراتی دام چه تاثیری بر قیمت‌ها داشت، تصریح کرد: زمزمه‌ها در اتاق بازرگانی ایران حاکی از آن است که این عوارض لغو شده است و تاثیری هم بر نرخ‌ها نداشت. وی اظهار داشت: بین ۶۰ تا ۷۰ هزار راس دام در روز عید قربان در ۳۶ نقطه تهران عرضه خواهد شد و در مراکز فروش دام پزشک و دامپزشک بر این امر نظارت می‌کند.
نصب 5 هزار سایت نسل 3 تا پایان سال
مدیرعامل همراه اول گفت: از ابتدای شهریورماه که مجوز ارائه خدمات نسل 3 و 4 دریافت شده، 1000 سایت BTS تحت پوشش 3G قرار گرفته و تا پایان سال جاری نیز 5 هزار سایت 3G دیگر نصب می‌شود. وحید صدوقی افزود: از ابتدای شهریورماه که مجوز ارائه خدمات نسل 3 و 4 دریافت شده است، توسعه با سرعت بسیاری انجام شده است. مدیرعامل همراه اول افزود: در این یک ماه1000 سایت BTS نوسازی شده و تحت پوشش 3G قرار گرفته است در حالی که این حجم عملیات فنی در آغاز راه اندازی موبایل، 10 سال طول کشیده بود. وی پیش‌بینی کرد: تا پایان سال جاری، در کل کشور علاوه بر این هزار سایت، حدود 5 هزار سایت دیگر نوسازی می‌شود و تحت پوشش 3G همراه اول قرار می‌گیرد.  
عیدی کارمندان؛ 503 هزار تومان!
براساس ضوابط مالی بودجه 1394 که معاون برنامه‌ریزی ابلاغ کرد، دستگاه‌های دولتی باید مبلغ پاداش پایان سال (عیدی) را در بودجه 1394 معادل بودجه سال 1393 منظور کنند و مبلغ قطعی پاداش پایان سال به تصویب هیات وزیران خواهد رسید.معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور در ابلاغ ضوابط مالی ناظر بر تهیه و تنظیم بودجه 1394 دستورالعمل‌های لازم در ارتباط با اعلام بودجه‌های هزینه‌ای را به دستگاه‌های اجرایی در بودجه پیشنهادی به این معاونت ابلاغ کرد. بر این اساس استخدام رسمی و پیمانی در تمام دستگاه‌های اجرایی تنها با رعایت قوانین و مقررات مربوطه همچنین پیش‌بینی در سقف اعتبارات اعلام شده پس از تایید معاونت برنامه‌ریزی مجاز خواهد بود.


Page Generated in 0/0051 sec