printlogo


کد خبر: 125786تاریخ: 1393/7/3 00:00
سرخط خبر

 اتاق اصناف ایران عضو کمیته اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده مجلس شد.
  گمرک چین اعلام کرد ایران در ۸ ماه نخست امسال میلادی تنها ۱۵۰ کیلوگرم روغن پالم از چین وارد کرد که نسبت به کل واردات ایران در حد صفر است.
 گمرک چین اعلام کرد مبادلات تجاری این کشور با ایران در ۸ ماه نخست امسال میلادی ۵۴ درصد افزایش یافت و به ۳۶ میلیارد و ۷۲۲ میلیون دلار رسید.
 گوگل درصدد توسعه دیتاسنتر عظیم‌الجثه‌ای با سرمایه ۸۷۰ میلیون دلاری در اِمشاون هلند است.
 ایران با تامین ۱۹ درصد گاز مورد نیاز ترکیه در سال ۲۰۱۳ به عنوان دومین صادرکننده گاز به ترکیه در این سال شناخته شد.
 سیستم عامل جدید آیفون کمتر از یک هفته است که رونمایی شده اما ظاهرا مشکلات بسیاری دارد که اپل را به فکر آپدیت فوری انداخته است.
 نشریه اقتصادی اکونومیست با هشدار نسبت به شکل‌گیری حباب جدید مسکن در اروپا نوشت قیمت مسکن در پایتخت سوئد در یک سال گذشته ۱۱ درصد و لندن ۱۹ درصد افزایش داشته و در عین حال ساخت و ساز خانه در اروپا از ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ یک‌سوم شده است.
 عبدالناصر همتی، مدیرعامل بانک ملی ایران از توافق اولیه در محل دادستانی عمومی انقلاب تهران برای واگذاری ۶۸ درصد گروه ملی فولاد ایران به بانک‌های ملی، سپه و رفاه خبر داد.
 شاهد خاقان عباس، وزیر نفت پاکستان با ادعای اینکه پروژه انتقال گاز ایران به این کشور به دلیل تحریم‌ها قابل اجرا نیست از تهیه طرح جایگزینی برای تامین نیاز انرژی پاکستان خبر داد. پاکستان و ایران، قرارداد خط لوله صلح را به منظور صدور گاز طبیعی از ایران به پاکستان امضا کردند.
 محمدهاشم بت‌شکن، مدیرعامل بانک مسکن با بیان اینکه منابع بانک مسکن در سال گذشته 20 درصد رشد داشته در مجمع بررسی صورت‌های مالی منتهی به سال ۹۲ بانک مسکن گفت: تعداد یک میلیون و ۴۵ هزار واحد مسکن مهر به مبلغ نزدیک به 200 هزار میلیارد ریال در قالب عقد فروش اقساطی تقسیط شده است.
 حسین سجادی، مدیرعامل سازمان بهره‌وری انرژی ایران از جمع‌آوری لامپ‌های مدادی پرمصرف از بخش تجاری با مشارکت شرکت‌های توزیع برق خبر داد و اعلام کرد: با ترویج فرهنگ استفاده از لامپ کم‌مصرف پیک مصرف برق در ساعات شب بشدت کاهش می‌یابد.
 فرهاد به‌نیا، عضو هیات مدیره انجمن سازندگان قطعات خودرو از ابطال انتخابات انجمن قطعه‌سازان خبرداد و گفت: چنانچه یک‌سوم اعضای انجمن درخواست برگزاری دوباره انتخابات داشته باشند، رای‌گیری دوباره برای انتخاب اعضای هیات مدیره انجام می‌شود، در غیر این‌صورت انجمن منحل خواهد شد.
 


Page Generated in 0/0064 sec