printlogo


کد خبر: 125830تاریخ: 1393/7/3 00:00
سلام وطن

  وجه پرداختی یارانه‌ها از افزایش قیمت حامل‌های انرژی است که در داخل به فروش می‌رسد. یارانه باید هنگام پرداخت قبوض به یاری خانوار بیاید نه اینکه کل مبالغ، قبوض یا اجاره را پوشش دهد، تازه باز هم به آن اضافه کرد. دولت محترم به جای بهانه‌جویی برای حذف، باید درصدد افزایش مبلغ پرداختی هم باشد. 45 هزار تومان برای 4 سال پیش بوده، باید با توجه به گران شدن همه چیز از 4 سال پیش به این طرف، مبلغ یارانه خیلی بیشتر شود. واقعا دولت اگر می‌شد خود را جای مردم بگذارد، متوجه می‌شد که با 45 هزار تومان دیگر نمی‌توان کاری کرد. اصلا اقتصاد‌دانان بگویند 45 هزار تومان 4 سال پیش الان چه ارزشی دارد؟!
قاسمی‌فرد

  لطفاً به مسؤولان گوشزد کنید کمی برای بهبود اوضاع اقتصادی، کسب و کار، قدرت خرید مردم، کاهش بیشتر نرخ تورم، رفع بیکاری و خانه‌دار شدن آسان مردم- با احیای طرح مسکن مهر و رفع معایب آن- تلاش کنند. دیدار یا عدم دیدار با اوباما مساله ملت نیست و هیچ تأثیری هم در مواردی که عرض کردم و دولت موظف به انجام آنهاست، ندارد. مگر تلفن پارسال چه گلی به سر ملت زد که دیدار احتمالی امسال کاری کند؟!
نمازی

  با رکود موجود، ما کسبه خیلی داریم اذیت می‌شویم. قدرت خرید مردم پایین است و کسانی که باید آن را اصلاح کرده و بالا ببرند هم به حواشی‌ای می‌پردازند که هم غیرضروری است و هم بی‌فایده.
یک هموطن
 


Page Generated in 0/0079 sec