printlogo


کد خبر: 125947تاریخ: 1393/7/6 00:00
اخبار

حسین اسرافیلی در «فیروزه» افق
برنامه «فیروزه» از جمله برنامه‌هایی است که با موضوع معرفی شاعران انقلاب اسلامی از شبکه افق سیما پخش می‌شود که در قسمت اخیر خود به معرفی حسین اسرافیلی می‌پردازد.  به گزارش تسنیم، شبکه «افق» به مناسبت هفته دفاع مقدس ویژه‌برنامه‌های متنوعی را برای پخش در این ایام از این شبکه سیما در نظر گرفته است. برنامه «فیروزه» از جمله برنامه‌هایی است که با موضوع معرفی شاعران انقلاب اسلامی از این شبکه پخش می‌شود که در قسمت اخیر خود به معرفی حسین اسرافیلی می‌پردازد و ساعت 19 روی آنتن شبکه «افق» می‌رود. مستند «اقلیم سرخ» که شامل تصاویری از گذشته و حال شهر بستان و بیان مطالبی درباره اتفاقات مهم دوران دفاع مقدس در این منطقه است از دیگر برنامه های شبکه «افق» است. سریال «رقص پرواز» هم از دیگر برنامه‌های این شبکه است.  مهدی هاشمی، لاله اسکندری، سیدشهاب حسینی، احمد آقالو، امیرحسین صدیق، اصغر تقی‌زاده، بیوک میرزایی، مجید مشیری و آفرین عبیسی ‌از بازیگران این سریال هستند.  این سریال داستان جراح متخصصی به نام دکتر یاوری را دنبال می‌کند که دارای تفکرات خاصی است و چندان با جریان عمومی جامعه موافق نیست تا اینکه مجبور می‌شود برای انجام یک عمل جراحی به اهواز سفر کند.  همزمان ملیحه که دانشجوی پزشکی است برای یافتن همسرش، وحید مولایی راهی اهواز می‌شود.  ورود آن دو به اهواز با بمباران شهر توسط دشمن همزمان می‌شود و... .

ترانه علیدوستی، مصطفی زمانی و شهاب حسینی در «شهرزاد» فتحی
شهاب حسینی، ترانه علیدوستی و مصطفی زمانی به جمع بازیگران سریال «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی پیوستند. به گزارش تسنیم، شهاب حسینی، ترانه علیدوستی و مصطفی زمانی به جمع بازیگران سریال «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی پیوستند و به تازگی با دست‌اندرکاران این مجموعه که برای شبکه نمایش خانگی تولید می‌شود قرارداد بستند تا بزودی جلوی دوربین بروند. از این جمع ترانه علیدوستی برای اولین بار است در یک سریال حضور پیدا می‌کند و البته اولین همکاری‌اش با فتحی به شمار می‌رود.  شهاب حسینی پیش از این در سریال «مدار صفر درجه» و مصطفی زمانی در فیلم «کیفر» با فتحی همکاری کرده بودند. انتخاب بازیگران «شهرزاد» که یک سریال عاشقانه است همچنان ادامه دارد و طبق برنامه‌ریزی انجام شده تصویربرداری آن نیمه دوم مهر ماه در تهران آغاز می‌شود. در خلاصه داستان این سریال آمده است: در تندباد حادثه، «عشق» اولین قربانی است.  سیدمحمد امامی، تهیه‌کننده و سیدهادی رضوی و محمد امامی، سرمایه‌گذاران این سریال 26 قسمتی هستند. «شهرزاد» سومین محصول تصویرگستر پاسارگاد است که پیش از این سریال موفق «شاهگوش» را تولید کرده و این روز‌ها در آستانه تصویربرداری «ابله» کمال تبریزی است.
 
اعلام اسامی بخش مسابقه سینمای ایران جشنواره فیلم کودک و نوجوان
فیلم‌های بخش مسابقه سینمای ایران که در بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به رقابت خواهند پرداخت معرفی شدند. به گزارش تسنیم، بخش مسابقه سینمای ایران با حضور 14 فیلم سینمایی که از سوی هیات انتخاب معرفی شدند، برگزار خواهد شد. اسامی فیلم‌ها عبارت است از: «آوا» (کارگردان: سیامک کاشف آذر و تهیه‌کننده: فرشته مهدیزاده)، «باغ بهشت» (کارگردان: مرتضی محمدیان و تهیه‌کننده: علی روئین‌تن)، «به بادبادک‌ها شلیک نکنید» (کارگردان و تهیه‌کننده: حسین قاسمی‌جامی)، «پرونده‌ای برای سارا» (کارگردان: نادر مقدس و تهیه‌کننده: اکبر نبوی)، «تتل و راز صندوقچه» (کارگردان: وحید گلستان و تهیه‌کننده: سعید هاشمی)، «خانه‌ای کنار ابر‌ها» (کارگردان: سیدجلال دهقانی‌اشکذری و تهیه‌کننده: روح‌الله برادری)، «مبارزان کوچک» (کارگردان: سیدداوود اطیابی و تهیه‌کننده: حبیب‌الله کاسه‌ساز)، «دزد و پری» (کارگردان: حسین قناعت و تهیه‌کننده: بهروز مفید)، «سرزمین ر‌ها» (کارگردان: فرهاد مهرانفر و تهیه‌کننده: بهروز رشاد)، «فرار از قلعه رودخان» (کارگردان: غلامرضا رمضانی و تهیه‌کننده: حسن آقاکریمی)، «فرمول 13» (کارگردان و تهیه‌کننده: ناصر رفایی)، «قول» (کارگردان و تهیه‌کننده: محمدعلی طالبی)، «ما متهمیم» (کارگردان: رهبر قنبری و حامد امرایی و تهیه‌کننده: محسن علی‌اکبری) و «وروجک‌ها» (کارگردان: فرزاد اژدری و تهیه‌کننده: مهدی احمدی). بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از 11 تا 14 مهرماه در اصفهان
برگزار می‌شود.
 


Page Generated in 0/0055 sec