printlogo


کد خبر: 125948تاریخ: 1393/7/6 00:00
تازه ها

پایان دوبله «هشدار برای کبری 11»
ناصر طهماسب، مدیر دوبلاژ، بازیگر و گوینده ایرانی که سال‌هاست در عرصه مدیریت دوبلاژ فعالیت دارد درباره دوبله آخرین سری از سریال «هشدار برای کبری11» گفت: تقریبا یک ماه می‌شود که دوبله آخرین سری از «هشدار برای کبری 11» به پایان رسیده است. این بار به دلیل کوتاه بودن کار دوبله، کل مجموعه دو ماه بیشتر زمان نبرد و خوشبختانه مثل همیشه دوبله این کار اکشن و پلیسی با موفقیت انجام شد و مشکلی به وجود نیامد. به گزارش ایسنا، این مدیر دوبلاژ سپس در پاسخ به اینکه آیا تا به حال به تغییر در نحوه دوبله و لحن صدا در «هشدار برای کبری 11» و سریال‌های طولانی مشابه این کار فکر کرده‌اید؟ اظهار کرد: همیشه در همه کارهای طولانی سعی می‌کنیم گویندگان را برحسب عادت تماشاچیان تغییر ندهیم مگر اینکه در حین کار گوینده‌ای بیمار شود یا مشکلی برایش پیش بیاید که نتواند همکاری‌اش را ادامه بدهد اگرنه اصولا در کارهای طولانی حفظ صدای گوینده ضروری است چراکه گوینده به روال همیشگی عادت می‌کند. او همچنین درباره اینکه «هشدار برای کبری 11» در کارنامه کاری‌اش در چه سطحی قرار دارد؟ پاسخ داد: «هشدار برای کبری 11» هم مثل سایر کارهای اکشن و پلیسی‌ام است که بیشتر حوادث را دنبال می‌کند. این مجموعه خیلی متن مهمی ندارد و فقط اجرا می‌خواهد به همین خاطر این کار را هم در سطح سایر کارهای اکشنم می‌بینم. طهماسب در پایان گفت‌وگوی خود درباره ادامه دوبله «هشدار برای کبری 11» گفت: گفته شده که سری جدید این مجموعه قراراست بزودی برای دوبله خریداری شود اما هنوز چیزی اعلام نشده است. «هشدار برای کبری11» به شکل هفتگی از شبکه تهران روی آنتن می‌رود.
 
در انتقاد به هالیوودزدگی
کارگردان روس فیلمش را از اسکار بیرون کشید
آندری کنچالوفسکی فیلمش را که برنده جایزه شیر نقره‌ای ونیز شده بود، از فهرست فیلم‌های منتخب برای اسکار خارجی بیرون کشید.  به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، آندری کنچالوفسکی، کارگردان روس با متهم کردن روسیه به هالیوودزدگی فیلم «شب‌های سفید پستچی» را از فهرست فیلم‌هایی که نامزد معرفی به بخش اسکار خارجی‌زبان شده‌اند، بیرون کشید. کنچالوفسکی که به تازگی با این فیلم در جشنواره فیلم ونیز برنده جایزه شده بود، گفت نمی‌خواهد فیلمش در رقابتی برای کسب جایزه اسکار شرکت کند. وی گفت در سال‌های اخیر همواره منتقد هالیوودزدگی سینمای روسیه بوده و از تاثیر منفی سینمای تجاری آمریکا بر سینمای کشورش نگران است. وی گفت این فیلم‌ها ذائقه مخاطبان ما را به جاهای ناخوشایندی می‌برند. این کارگردان با ارسال نامه‌ای برای کمیته اسکار روسیه نوشت: شرکت در رقابتی برای کسب یک جایزه هالیوودی برایش بی‌معنی است. وی افزوده است به این دلیل فیلمش را از این رقابت بیرون کشیده که حضور در هالیوود برای بسیاری از فیلمسازان موجب توهمی به معنی تایید بین‌المللی شده که در نهایت موجب یکسان شدن کیفیت فیلم‌ها می‌شود، در صورتی که وی با این مساله موافق نیست. انتظار می‌رود کمیته انتخاب فیلم روسیه برای اسکار همین روزها فیلم منتخبش را به کمیته فیلم خارجی زبان اسکار معرفی کند و فیلم کنچالوفسکی یکی از مناسب‌ترین فیلم‌ها برای این انتخاب محسوب می‌شد. فیلم دیگری که احتمال می‌رود برای این رقابت انتخاب شد فیلم آندری ژیاگینتسف با عنوان «لویاتان» است که موفق شده تا جایزه بهترین فیلمنامه را از جشنواره فیلم کن دریافت کند. روند انتخاب فیلم منتخب روسیه برای اسکار فیلم خارجی در ۳ سال اخیر مناقشه‌برانگیز شده و پیش از این ولادیمیر منشوف، رئیس این کمیته از امضای پروتکل نهایی خودداری کرده بود. او این تصمیم را در اعتراض به انتخاب فیلم نیکیتا میخالوف با عنوان «سوخته شده توسط خورشید 2: قلعه» گرفته بود.
 
پروژه جدید تیم برتون مشخص شد
در حالی که هنوز فیلم «چشمان بزرگ» اکران نشده تیم برتون پروژه بعدی اش را انتخاب کرده است. به گزارش تسنیم، کارگردان «ادوارد دست‌قیچی» قصد دارد فیلم «خانه خانم پرگرین برای بچه‌های عجیب و غریب» را کارگردانی کند.  فانتزی‌ساز بزرگ سینمای جهان که سابقه ساخت آثار تحسین‌برانگیزی چون «سویینی تاد»، «ماهی بزرگ»، «چارلی و کارخانه شکلات‌سازی» و...  را در کارنامه حرفه‌ای‌اش می‌بیند قصد سنت‌شکنی ندارد و می‌خواهد یک بار دیگر سراغ فیلمی با مضمون فانتزی برود.  این فیلم قرار است روز چهارم مارس سال ٢٠١٦ اکران شود.  پروسه انتخاب بازیگر فیلم هم شروع شده و گفته می‌شود آسا باترفیلد نخستین کسی است که به این پروژه پیوسته است.  باترفیلد که سابقه بازی در سریال مشهور «مرلین» شبکه بی‌بی‌سی را دارد به تازگی در هالیوود هم به شهرت رسیده که شاید مهم‌ترین عامل این موضوع بازی اش در نقش هوگو کابره در فیلم خوش‌ساخت و معروف مارتین اسکورسیزی باشد.


Page Generated in 0/0051 sec