printlogo


کد خبر: 126198تاریخ: 1393/7/10 00:00
سرخط خبر

 در معاملات دیروز صراف‌های بازار آزاد و خیابان فردوسی دلار را با قیمت 3250 تومان، یورو را با قیمت 4140 تومان و پوند را با قیمت 5240 تومان به متقاضیان فروختند.
 سند ملی راهبردی احیای بهسازی، نوسازی و توانمندسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری برای راهبری و مدیریت یکپارچه، ایجاد وحدت رویه و مشارکت عوامل مرتبط در سطح ملی و محلی توسط معاون اول رئیس‌جمهور ابلاغ شد.
 علی بهرمند، رئیس اتحادیه قناد و شیرینی تهران با اشاره به اینکه این صنف کاملا آماده ارائه خدمات در روزهای اعیاد قربان و غدیر است، گفت: مصرف روزانه شیرینی در تهران بیش از ۵۰ تن است.
 طرح هم‌کدسازی تلفن‌های ثابت استان گیلان در ۴۵ شهر و ۴۳۲ روستا اجرایی می‌شود.
 جمع کل معاملات بورس و اوراق بهادار در نیمه نخست سال جاری 10 میلیارد و 642 میلیون سهم به ارزش 29 هزار و 916 میلیارد ریال اعلام شد.
 غلامرضا عباسی، دبیرکل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران ایران با اعلام تشکیل کمیته‌های تعیین دستمزد کارگران در استان‌ها، گفت: کمیته 9 نفره اصلی در کانون عالی، اطلاعات دریافتی از استان‌ها را بررسی و در قالب یک پیشنهاد در زمان خود به شورایعالی کار ارائه خواهد کرد.
 مسعود کرباسیان، رئیس کل گمرک ایران ضمن دیدار با وزیر اقتصاد و صنعت جمهوری آذربایجان در باکو، گفت: برای 24 ساعته کردن کار گمرکات توافق کردیم و بزودی زمان اجرای آن را اعلام خواهیم کرد.
 خط کشتیرانی دریایی کوتاه آدمیرال فیدر که در خاورمیانه مستقر است، مسیر مستقیمی میان ایران و هند را معرفی کرد.
 دیروز در بازارهای جهانی گندم 4 دلار کاهش داشت و هر بوشل آن به قیمت 473 دلار و 75 سنت معامله شد.
 عبدالناصر همتی، مدیرعامل بانک ملی از فروش ۲ هزار میلیارد تومان املاک و سهام این بانک تا پایان سال خبر داد.
 در نیمه نخست امسال 3 میلیون و 717 هزار تن گندم و 657 هزار تن برنج به کشور وارد شد.
 


Page Generated in 0/0070 sec