printlogo


کد خبر: 126214تاریخ: 1393/7/10 00:00
گلستان

انتقاد امام جمعه گرگان از روند مصرف بی‌رویه آب
گرگان، خبرنگار وطن امروز: امام جمعه گرگان با انتقاد به روند مصرف بی‌رویه آب در کشور از جمله استان گلستان، نسبت به تداوم این روند، اعلام خطر کرد.  به گزارش روابط عمومی آبفای گلستان نماینده ولی فقیه دراستان گلستان و امام جمعه گرگان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی، امام‌جمعه گرگان، در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: این شیوه استفاده از آب بویژه در بخش کشاورزی خطرناک است.  وی با بیان اینکه مصرف آب باید حساب شده باشد، افزود: کشاورزان باید توصیه‌های کارشناسی همچون آبیاری تحت فشار، آبیاری قطره‌ای یا هر شیوه دیگر را بپذیرند. وی تاکید کرد: اگر این روند مصرف بی‌رویه آب بویژه در بخش کشاورزی ادامه داشته باشد در آینده با خطر تشنگی مواجه می‌شویم.  آیت‌الله نورمفیدی ادامه داد: استان گلستان با وجود سرسبزی و خرمی، سرانه آب کمتری نسبت به استان‌های خشک کشور دارد.

تغییر مکان معاونت خدمات شهری و فضای سبز شهرداری گرگان
گرگان، خبرنگار وطن امروز: حوزه معاونت خدمات شهری و فضای سبز شهرداری گرگان به مکان جدید منتقل شد. به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاعات روابط عمومی شهرداری گرگان، از تاریخ سوم مهر ماه 1393 حوزه معاونت خدمات شهری و فضای سبز  این شهرداری  به ساختمان شماره 2 شهرداری واقع در خیابان راه‌آهن نقل مکان کرد. شهروندان عزیز گرگانی می‌توانند از این پس برای انجام امورات مرتبط با این حوزه به آدرس جدید مراجعه کنند.

اجرای مانور مواجهه با زلزله در گرگان موفقیت‌آمیز بود
گرگان، خبرنگار وطن امروز: واحد بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل گاز گلستان با همکاری واحدهای مختلف شرکت و سازمان‌های مرتبط در زمینه مدیریت بحران، مانور مواجهه با زلزله و پارگی شبکه گاز در شهرستان گرگان را برگزار کرد. باقر باقری در این باره گفت: دراین مانور نیروهای امداد و عملیات گاز استان با حضور تعدادی از تیم‌های عملیاتی و همچنین سازمان آتش‌نشانی، هلال احمر، نیروی انتظامی و اورژانس و پیمانکاران بخش خصوصی با اجرای عملیات تعمیراتی و  امداد و نجات در شرایط بحرانی همچون وقوع زلزله و پارگی شبکه گاز، آمادگی خود را برای مواجهه با  این پدیده به نمایش گذاشتند.


Page Generated in 0/0052 sec