printlogo


کد خبر: 126224تاریخ: 1393/7/10 00:00
کن اوکیف: آمریکایی ها می‌دانند «آرگو» دروغ است

کن اوکیف، کهنه‌سرباز نیروی دریایی آمریکا درکنفرانس افق نو گفت: مردم به‌طور طبیعی در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند و هیچگاه یکدیگر را نمی‌کشند ولی در دنیای کنونی هالیوود یکی از مهم‌ترین ابزار برای تفرقه‌افکنی میان مردم است. به گزارش تسنیم، کن اوکیف فعال حقوق بشر و کهنه‌سرباز نیروی دریایی آمریکا که هم‌اکنون تبعیت شهروندی آمریکایی خود را به شهروندی ایرلندی - فلسطینی تغییر داده است و هم‌اکنون میهمان جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت و کنفرانس افق نو است، گفت: همیشه برای کنترل توده‌های جمعیت از تفرقه‌افکنی میان آنها استفاده شده است، مردم به‌طور طبیعی در کنار یکدیگر زندگی و همکاری می‌کنند و هیچگاه یکدیگر را نمی‌کشند چراکه همه مردم از مذهب و فلسفه خود پیروی می‌کنند. ولی در دنیای کنونی افراط‌گرایان با منابع نامحدود پول خود مردم را به بازی گرفته‌اند، هالیوود یکی از مهم‌ترین ابزار برای تفرقه‌افکنی میان مردم است. وی ادامه داد: به‌طور مثال فیلم ضدایرانی «آرگو» که در آن ایرانیان را بد نشان داده‌اند، همگی می‌دانیم که این فیلم دروغ است ولی هالیوود با آگاهی این دروغ‌ها را می‌سازد و مردم را از یکدیگر جدا می‌کند. قطعا باید گفت که اسرائیلی‌ها نیز در این زمینه برای رسیدن به اهداف ‌نژادپرستانه خود از هالیوود استفاده می‌کنند. این فعال حقوق بشر معتقد است آمریکا تروریستی‌ترین کشور جهان است. سیاست آمریکا بر پایه جنگ است، کسانی که به ادعای خود بر دنیا حکومت می‌کنند، همیشه باید گمارده‌هایی داشته باشند و اسرائیل برای آمریکا این نقش را بازی می‌کند.
«کن اوکیف» درباره ارتباط گروهک‌های تکفیری داعش و رژیم صهیونیستی گفت: مزدوران و گروه‌های تروریستی دیوانه، به هیچ وجه اسلامی نیستند و هر مسلمانی این را می‌داند، آنها با برخورداری از حمایت و پول بی‌‌‌نهایت آمریکا که تروریستی‌ترین کشور جهان است به اقدامات خود ادامه می‌دهند. وی افزود: آمریکا اسرائیل را با پول‌های خود ایجاد کرد تا مهم‌ترین هدف و تمرکز اسرائیل در ایجاد بی‌عدالتی و جنگ بی‌پایان صورت بگیرد. جنگ بی‌پایان همه بدنه تشکیل‌دهنده اسرائیل است. وی ادامه داد: اسرائیل قصد دارد امپراتور بعدی جهان باشد در نتیجه مقامات اسرائیلی سعی دارند خود را در عراق، سوریه، اردن، لبنان و دیگر کشور‌ها گسترش دهند. رویا و هدف این نژادپرستان صهیونیستی نیز دقیقا این است و من از یهودیان دیگر کشور‌ها و مردم آمریکا می‌خواهم تا موجودیت اسرائیل را رد کنند.
کن اوکیف که در زمان حمله رژیم صهیونیستی به کشتی ماوی مرمره (ناوگان آزادی غزه) یکی از مسافران این کشتی در راه غزه بود، درباره ماهیت صهیونیست‌ها گفت: نژادپرستان صهیونیستی خود را از همه انسان‌ها بر‌تر می‌دانند و فکر می‌کنند سایر انسان‌ها از طرف خدا انتخاب نشده‌اند. آنها ما را پست فرض می‌کنند و معتقدند نوک انگشت یک اسرائیلی از تمام انسان‌های دیگر باارزش‌تر است، این ایده مریض کثیف ‌نژادپرستانه صهیونیستی است. بله، من درباره کسانی صحبت می‌کنم که سمی، کثیف و خشونت‌آمیز هستند. این افراد که ما را کمتر از انسان فرض می‌کنند سلاح‌های هسته‌ای دارند و در صورتی که حیات خود را در خطر ببینند حتی کل کره زمین را به نابودی می‌کشند.


Page Generated in 0/0050 sec