printlogo


کد خبر: 126262تاریخ: 1393/7/12 00:00
سر خط خبر

محمد سعیدنژاد، مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: بنادر بزرگ تجاری کشور باید در نتیجه روند رشد اقتصادی، از آمادگی کامل جهت ارائه خدمات با کیفیت و قیمت مناسب تمام شده به مشتریان برخوردار باشد.

 

اسکندر حلال‌خور، عضو هیات مدیره پست گفت: قرار بود یک بخش پست واگذار شود و یک بخش بماند اما با بررسی‌های انجام شده و رایزنی‌های صورت گرفته، مسؤولان به این جمع‌بندی رسیدند که پست به عنوان یک بخش دولتی بماند.

 

پدرام سلطانی، عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه باید اهداف سند چشم‌انداز مورد بازنگری قرارگیرد،گفت: برنامه‌های میان دولتی معمولا موفق نبوده و برنامه سوم به دلیل عدم دخالت دستوری دولت به عنوان موفق‌ترین برنامه شناخته می‌شود.

 

صادرات ایران در شهریور امسال با رشد ۳۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به 47/3 میلیارد دلار رسید و واردات نیز با رشد ۱۴ درصدی از ۴ میلیارد دلار گذشت.

 

فایننشال تایمز در گزارشی از رونق گرفتن تجارت الکترونیک در ایران به‌رغم تحریم‌ها و فعالیت ۱۵هزار سایت اینترنتی در این حوزه خبر داد و محدودیت‌های نرم‌افزاری، فیلترینگ و سرعت پایین اینترنت را از جمله موانع توسعه این تجارت برشمرد.

 

علی موحد‌نژاد به عنوان مدیرکل جدید امور بانک و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی منصوب شد.

 

مجتمع طلای زرشوران تکاب از جمله طرح‌های مهم معدنی کشور است که از آن با عنوان «غول طلایی ایران» یاد می‌شود چون با بهره‌برداری از این طرح، طلای ایران 2 برابر می‌شود و اکنون پس از 36 سال از کشف و بسته شدن قرارداد اجرایی، با تاخیر 4 ساله فاز اول آن 94 درصد پیشرفت دارد.

 

در 5 ماه اول امسال بیش از 490 هزار میلیارد تومان سند بانکی اعم از چک، سفته، برات و... مبادله و 23 هزار میلیارد تومان سند هم برگشت داده شد.

 


Page Generated in 0/0050 sec