printlogo


کد خبر: 126841تاریخ: 1393/7/23 00:00
تغییرات در فدراسیون کفاشیان
اصلاحات در فوتبال

در اوضاع نابسامان فدراسیون فوتبال و نتایج فاجعه‌بار تیم‌های پایه، آمدن حبیب کاشانی به عنوان مدیر تیم امید نشان از  اصلاحات در فدراسیون دارد. مرد شماره یک فدراسیون پایه‌های مدیریتی خود را آنقدر لرزان دیده که دیگر دوست ندارد به دلیل سوء‌مدیریت اطرافیانش مورد بازخواست قرار بگیرد. علی کفاشیان آنقدر سرش گرم تیم ملی بزرگسالان بود که نتوانست معضلات تیم‌های پایه را حس کند و همین مساله برای او تبدیل به دردی شده است که حالا باید لنگان لنگان راه برود. مثل درد قوزک پا که تنها چاره‌اش مداواست. این مداوا در فدراسیون فوتبال یعنی تغییر و تحولی عظیم که نشان از خانه تکانی دارد. کفاشیان خوب می‌داند اگر تیم ملی در جام ملت‌های آسیا نتواند نتیجه لازم را بگیرد بدون شک از سوی وزارت ورزش آن هم به صورت نامحسوس برکنار خواهد شد و شاید همین موجب شده است تن به تغییر و تحولات اجباری دهد.
نامه‌ای محرمانه برای کفاشیان!
وضعیت فعلی فدراسیون فوتبال و فعالیت‌های علی کفاشیان باعث شده تا اعضای هیات رئیسه فدراسیون دست به کار شوند و طی نامه‌ای محرمانه از رئیس توضیح بخواهند. این نامه محرمانه که در چند بند به دست کفاشیان رسیده بخش‌هایی اساسی از جمله مسائل مالی فدراسیون و بحث دبیرکلی مهدی محمدنبی را شامل می‌شود و اعضای هیات رئیسه خواستار توضیح رئیس فدراسیون درباره این مسائل شده‌اند.در حال حاضر اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال منتظر دستور جلسه‌ای برای برگزاری نشست هستند تا توضیحات کفاشیان را درباره مسائلی که مطرح کرده‌اند بشنوند و بعید نیست در این جلسه دبیرکلی نبی غیرقانونی تلقی و فدراسیون فوتبال دستخوش تغییراتی اساسی شود. مسائلی که در این نامه محرمانه مطرح شده و به دست کفاشیان رسیده، رئیس فدراسیون فوتبال را ناچار می‌کند تا پیش از برگزاری مجمع فدراسیون پاسخگوی اعضای هیات رئیسه باشد. باید دید تا زمان برگزاری مجمع چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و کفاشیان پاسخگوی اعضای هیات رئیسه خواهد بود یا خیر.
کاشانی مدیر تیم ملی امید شد
حبیب کاشانی که از سوی فدراسیون فوتبال به عنوان مشاور رئیس فدراسیون و مدیر تیم ملی المپیک (امید) معرفی شد، در گفت‌وگویی در این رابطه بیان کرد: از کفاشیان به خاطر اعتمادی که به من داشته ممنون هستم. ایشان شنبه در تماسی تلفنی از من برای حضور در فدراسیون دعوت کردند و سه‌شنبه به فدراسیون رفتم. کفاشیان عنوان کرد باتوجه به اینکه تیم ملی المپیک ایران (امید) سال‌هاست نتوانسته به بازی‌های المپیک راه پیدا کند و در ادوار مختلف با مشکلاتی مواجه بوده است از شما می‌خواهم به فدراسیون در بحث مدیریتی این تیم کمک کنید و بنده هم عنوان کردم هر کاری از دستم بربیاید به خاطر ایران و تیم ملی کشورم انجام می‌دهم. چند دهه است که تیم المپیک نتوانسته به این بازی‌ها راه پیدا کند و این اتفاق برای فوتبال ایران خوب نیست. من مثل همه ایرانی‌ها از این بابت ناراحت هستم و با انگیزه خدمت به فوتبال کشورم و موفقیت تیم امید پا به میدان گذاشته‌ام. از اعتمادی که علی کفاشیان و سید‌هادی آیت‌اللهی به بنده داشتند، تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانیم شرایطی فراهم کنیم تا تیم امید با قدرت و در شرایط مطلوبی بتواند بازی‌های انتخابی المپیک را پشت سر بگذارد. وی در پاسخ به اینکه تا چه اندازه امیدوار هستید با حضور شما مشکلات تیم امید که عمده آنها همکاری نکردن باشگاه‌ها و بحث خروج از کشور بازیکنان مشمول خدمت سربازی بوده حل شود، اظهار کرد: من با قدرت به سهم خودم همه تلاشم را می‌کنم تا البته با کمک یکدیگر مشکلات را کم کنیم و شرایطی ایجاد شود که کادر فنی تیم امید با آرامش به کارش ادامه دهد. هراندازه بتوانیم نگرانی‌های کادر فنی تیم امید را کمتر کنیم، این تیم در وضعیت بهتری آماده می‌شود و برای رسیدن به المپیک ریو تلاش می‌کند.
 


Page Generated in 0/0063 sec