printlogo


کد خبر: 126851تاریخ: 1393/7/23 00:00
سلام وطن

  یکی از انتقاداتی که به صدا و سیما وارد است، این است که درباره پخش سریال‌ها چندان مدیریت مطلوبی ندارد. 3 سال پیش شب عید قربان مصادف شده بود با پخش قسمتی از سریال ستایش که در آن عزاداری روز عاشورا پخش می‌شد(!) امسال هم همین 3-2 شب پیش که شب عید بزرگ ولایت، عید سعید غدیر خم بود، قسمتی از سریال معراجی‌ها پخش شد که در آن تعزیه اجرا می‌شد(!) در حالی که اواخر سریال هم بود و می‌شد آن را پخش نکرد و در ابتدای قسمت بعد پخش کرد. این کج‌سلیقگی‌ها اگر نگوییم عمدی است، نهایت بی‌دقتی و اهمیت ندادن به مدیریت زمان است. آخر زمان پخش این چیزها در هر سریال، شب عید است؟! قربان حضرت سیدالشهدا بشویم. باید زمان‌سنجی هم در مدیریت‌ها لحاظ شود.
مهدوی

  خوب است دولت محترم علاوه بر اهمیتی که به سیاست خارجی نشان می‌دهد و البته متأسفانه تاکنون نتیجه‌ای هم عاید کشور نکرده، کمی هم به داخل رویکرد داشته باشد تا ببیند چقدر متفاوت است نتیجه پشتگرمی به شیطان و پشتگرمی به ملت.
یک هموطن

  این همه درباره یارانه و گرفتن آن توسط افرادی که نیازمند نیستند بحث شد و رفراندوم برگزار شد و آخر نیز، هم رئیس‌جمهور محترم و هم معاون اول محترم رئیس‌جمهور می‌گوید راهکاری برای ندادن یارانه به ثروتمندان وجود ندارد. خب! این را که کارشناسان خیلی وقت پیش گفته بودند!
رستمیان
 


Page Generated in 0/0066 sec