printlogo


کد خبر: 126882تاریخ: 1393/7/24 00:00
سرخط خبر

 علی نمکین، مدیرعامل ایساکو با بیان اینکه حجم ورود قطعات تقلبی به بازار ایران افزایش پیدا کرده است، گفت: امسال هیچگونه افزایش قیمتی در قطعات نخواهیم داشت.
 شرکت نفتی بزرگ اِنی ایتالیا اولین محموله نفتی خود را از ایران دریافت کرد که اولین محموله نفتی است که ایران از 2 سال پیش به این کشور صادر می‌کند.
 علی‌اصغر عمیدیان، دبیر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات از تصویب کلیات «خدمات خاص کودکان و نوجوانان در ارتباطات موبایلی» در آخرین جلسه این کمیسیون خبر داد.
 در راستای اجرای طرح هم‌کدسازی تلفن‌های ثابت استان‌های کشور، تلفن‌های استان هرمزگان هم‌کد و کد استان هرمزگان از 0761 به 076 تبدیل شد.
 آژانس بین‌المللی انرژی میزان تقاضا برای نفت اوپک در 3 ماهه اول ۲۰۱۵ را 8/28میلیون بشکه در روز پیش‌بینی کرد که 2/1 میلیون بشکه در روز بیشتر از سقف رسمی تولید اوپک است.
 عباس نوبختی، مجری طرح  کشتی اقیانوس‌شناسی گفت: نخستین کشتی پژوهشی اقیانوس‌پیمای ایران آذرماه به آب انداخته می‌شود.
   احمد شفیع‌زاده، مدیرعامل بانک دی با اشاره به تدوین بسته اعتباری ویژه حمایت از صادرات غیرنفتی گفت: این امر در راستای حمایت از صادرات غیرنفتی انجام می‌شود.
 عضو انجمن پیمانکاران صنعت نفت ایران گفت: هم‌اکنون پیمانکاران و کارفرمایان صنعت نفت به قدری بد عمل کرده‌اند که فهرست بلندی از پیمانکاران ممنوع‌المعامله داریم که بخشی زیادی از این فهرست سوءتفاهم است.
 مرکز پژوهش‌های مجلس اعلام کرد: جمعیت مسلمانان جهان تا سال 1400 به حدود 30 درصد کل جمعیت جهان خواهد رسید و غذای حلال نیز می‌تواند 20 درصد کل تجارت جهانی را در محصولات غذایی به خود اختصاص دهد.
 محسن جلالی‌پور، نایب‌رئیس اتاق بازرگانی ایران ضمن اشاره به سهم ۱۵ درصدی صنایع غذایی از اشتغال، گفت: هم‌اکنون این صنعت 5 میلیارد دلار صادرات داشته و 13 میلیارد دلار واردات دارد که با توجه به پتانسیل‌های بسیار خوب کشور، به هیچ‌وجه مناسب نیست.
 حسین پرخیال، مدیر دفتر انرژی زمین‌گرمایی سازمان انرژی‌های نو ایران از خودکفایی جمهوری اسلامی ایران در اکتشاف و حفاری مخازن زمین‌گرمایی خبر داد و اعلام کرد: 17 لکه جدید زمین‌گرمایی به منظور استحصال برق در شمال‌غرب و شمال کشور شناسایی شد.
  براساس آمارهای گمرک ایران ارزش دلاری واردات از چین در 6 ماهه نخست سال جاری در مقایسه با سال گذشته ۶۱ درصد رشد داشته است.
  محمدولی روزبهان در حکمی از سوی وزیر جهاد کشاورزی به عنوان رئیس سازمان چای کشور منصوب شد.
 علی اباذری، معاون سازمان ملی استاندارد گفت: 5/2 میلیون واحد صنفی و 37 هزار نازل سوخت در سطح کشور تحت نظارت استاندارد هستند.
 طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی عمر 65 درصد ناوگان بین‌شهری کشور به بیش از 10 سال رسیده و متوسط عمر ناوگان نیز 16 سال است.
 محمدرضا صفا، ‌نایب‌رئیس کمیسیون واردات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران اعلام کرد: واردات شکر و برنج برای تنظیم بازار داخلی توسط دولت ممنوع شده است.
 شرکت آب و فاضلاب منطقه ٦ با هدف آگاهی‌بخشی و هشدار به مشترکان پرمصرف، نیروی پلیس آب تشکیل داده و این طرح را به صورت جدی و نه آزمایشی آغاز کرده است.
 


Page Generated in 0/0073 sec