printlogo


کد خبر: 126902تاریخ: 1393/7/24 00:00
اخبار

افخمی «روباه»  را جلوی دوربین می‌برد
بهروز افخمی جدیدترین کار خود با نام «روباه» را با موضوع ترور دانشمندان هسته‌ای از هفته آینده در تهران کلید می‌زند. محمد پیرهادی، تهیه‌کننده «روباه» در گفت‌وگو با تسنیم، از آغاز تصویربرداری این فیلم به کارگردانی بهروز افخمی از هفته آینده در تهران خبر داد. وی با بیان اینکه افخمی مراحل نهایی پیش‌تولید این کار را پشت‌سر می‌گذارد، افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده از چند روز آینده کار را کلید می‌زنیم تا در زمان مناسبی که وجود دارد فیلمبرداری آن انجام شود. فیلم جدید افخمی به تهیه‌کنندگی محمد پیرهادی، درباره ترور دانشمندان هسته‌ای است که گفته شده بود 90 درصد آن در تهران و مابقی احتمالا در اطراف ارومیه فیلمبرداری می‌شود. بابک حمیدیان، ‌محسن تنابنده، مرجان شیرمحمدی و جلال فاطمی از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم «روباه» حضور دارند و ایفای نقش می‌کنند. فیلمبرداری «روباه» که پیش از این با نام «تله» از آن یاد شده بود در تهران، ارومیه و نیز یک کشور خارجی که هنوز مشخص نیست،‌ انجام می‌شود.

رهبر اسبق ارکستر بازیگر شد
نادر مشایخی، آهنگساز و رهبر ارکستر موسیقی که سال‌ها به عنوان رهبر ارکستر سمفونیک تهران فعالیت کرده است، با بازی در فیلم کوتاه «این همه آب» به کارگردانی بهمن ایران‌پور در سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران حضور دارد. نادر مشایخی، آهنگساز و رهبر ارکستر موسیقی که فرزند ارشد بازیگر مطرح سینمای ایران جمشید مشایخی است، درباره ایفای نقش در یک فیلم کوتاه به مهر گفت: فیلم کوتاه زبان کار کردن با دوربین را به بازیگر یاد می‌دهد و این آموزش امکانی است که در سینمای بلند و حرفه‌ای وجود ندارد. به همین دلیل کار با زبان دوربین برای من جذاب بود. وی با بیان اینکه از کودکی با سینما و فیلم آشنا بوده است، گفت: به واسطه پدرم جمشید مشایخی از کودکی با مقوله سینما آشنا بودم ولی علاقه‌مندی من در حوزه موسیقی بود و ترجیح دادم در رشته مورد علاقه‌ام فعالیت کنم اما همیشه بازی کردن را بویژه در فیلم کوتاه دوست داشتم. این موسیقیدان درباره بازی در فیلم کوتاه «این همه آب» گفت: فیلم کوتاه «این همه آب» به من به عنوان کسی که با سینما آشنا است و بازیگری را نیز دوست دارد این امکان را می‌داد که با زبان دوربین آشنا شوم. در واقع دوربین در این فیلم کوتاه به معنای یک کاراکتر مستقل است. در زمانه‌ای زندگی می‌کنیم که همه پدیده‌های اطراف با شتاب در حال گذر است و فیلم کوتاه بهترین ابزار برای انتقال پیام و مطالب مهم زندگی به حساب می‌آید.

اسپیلبرگ به جمع حامیان کلینتون پیوست
هالیوودی‌ها عزمشان را جزم کرده‌اند تا هر طور شده یک نماینده دیگر از حزب دموکرات آمریکا را جایگزین باراک اوباما در کاخ سفید کنند.  به گزارش تسنیم، هفته گذشته در خبرها داشتیم جفری کاتزنبرگ که به حمایت‌های صریحش از باراک اوباما معروف است، قصد دارد در روز بیستم اکتبر امسال با برگزاری مراسمی حمایتش از هیلاری کلینتون را هم اعلام کند. کلینتون که هنوز برای نامزدی در انتخابات پیش روی ریاست‌جمهوری ایالات متحده رسما اعلام آمادگی نکرده، شاید در حال حاضر مهم‌ترین نماینده حزب دموکرات برای جایگزینی باراک اوباما باشد. این مراسم نخستین برنامه‌ای است که هالیوودی‌ها برای حمایت از کلینتون برگزار می‌کنند. حالا خبر رسیده چهره‌های مشهور دیگری چون استیون اسپیلبرگ، کارگردان و تهیه‌کننده سرشناس هالیوودی همراه با آلن هورن، مدیر عامل دیزنی هم در این مراسم شرکت خواهند کرد. همان طور که پیش‌تر هم اشاره کرده بودیم قیمت بلیت‌های این مراسم که با همکاری اسپیلبرگ، آلن هورن و جفری کاتزنبرگ برگزار می‌شود تا رقم بیش از 32 هزار دلار می‌رسد. هزینه بلیت‌فروشی این مراسم صرف هزینه‌های دموکرات‌ها می‌شود. دوستی کاتزنبرگ و اوباما به حدی زیاد است که توانست رئیس‌جمهور آمریکا را برای بازدید از کمپانی دریم‌ورکس قانع کند. در آن بازدید اوباما به شوخی اعلام کرد که دوست دارد پس از پایان یافتن وظایفش در کاخ سفید برای کار به دریم‌ورکس برود. اسپیلبرگ و هورن هم سابقه حمایت‌های زیاد از حزب دموکرات و در راس آنها باراک اوباما را در پرونده‌شان دارند.


Page Generated in 0/0054 sec