printlogo


کد خبر: 126906تاریخ: 1393/7/24 00:00
اخبار

دوربین‌های صداوسیما را به ورزشگاه‌ها راه ندهید!
علی کفاشیان در نامه‌ای به مهدی تاج از وی خواست در صورت عدم توافق صداوسیما با فدراسیون فوتبال به دوربین‌های تلویزیونی اجازه ورود به ورزشگاه‌ها را ندهد. به نقل از فدراسیون فوتبال، در این نامه آمده است: با توجه به جلسات مکرر و مکاتبه‌های متعدد صورت گرفته مبنی بر انعقاد قرارداد واگذاری حق پخش تلویزیونی با صداوسیما و نظر به پیگیری‌های یک‌ساله و از آنجا که در راستای احقاق حقوق باشگاه‌ها و فوتبال کشور، دریافت حق پخش تلویزیونی به عنوان اساسی‌ترین منبع درآمد باشگاه‌ها به حساب می‌آید و با توجه به تاکیدهای کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر الزام فدراسیون‌های عضو و باشگاه‌های حرفه‌ای به دریافت این حقوق و عدم تحقق این امر، بدین وسیله به اتکای مصوبه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برتر و شرایط مالی به وجود آمده که پیش روی باشگاه‌هاست و با توجه به عدم انعقاد قرارداد جهت پخش تلویزیونی این مسابقات، از هفته جاری مسابقات لیگ برتر از ورود هرگونه دوربین و تجهیزات مربوط به صداوسیما جهت ضبط و پخش مستقیم و غیرمستقیم مسابقات فوتبال، تهیه گزارش و خبر از روند برگزاری مسابقات جلوگیری به عمل‌ آید. در پایان این نامه نیز رئیس فدراسیون فوتبال ضمن عذرخواهی از عموم مردم و علاقه‌مندان به فوتبال یادآور می‌شود در مسیر توافق و احقاق حقوق باشگاه‌ها و فوتبال کشور نهایت همراهی و تعامل انجام شده است اما از آنجا که هیچگونه توافق و همکاری‌ای صورت نگرفته مجبور به اجرای این تصمیمات هستیم.

افشارزاده: سفر استقلال به آمریکا لغو شد
مدیرعامل استقلال می‌گوید به دلیل همزمانی دعوت از ما با لیگ برتر، اردوی آبی‌پوشان در آمریکا لغو شده است. بهرام افشارزاده در گفت‌وگویی با بیان این مطلب اظهار کرد: به دلیل همزمانی دعوت از ما برای سفر به آمریکا با بازی‌های لیگ برتر، حضورمان در آمریکا لغو شد. برنامه داشتیم که اگر امکانش باشد، این اردو را در بهار برگزار کنیم اما میزبان ما این مساله را نپذیرفت تا به دلیل همزمانی با بازی‌های لیگ برتر، این سفر را لغو کنیم. وی در پایان و در پاسخ به سوالی درباره حضورش در سازمان خصوصی‌سازی اظهار کرد: برای مسائل مربوط به خصوصی شدن باشگاه به این سازمان رفتم و در آنجا به ما گفته شد ظرف یک هفته همه مدارک لازم جهت خرید باشگاه به این سازمان ارائه شود. این مدارک شامل همه بدهی‌ها، مطالبات و داشته‌های باشگاه استقلال است. البته ما بسیاری از این نیازها را پیش‌تر آماده کرده و به این سازمان تحویل داده‌ایم. به گزارش ایسنا، مسؤولان تیم آمریکایی ژانویه 2015 را برای میزبانی استقلال در نظر گرفته بودند که آبی‌ها به دلیل برگزاری جام‌ ملت‌های آسیا و در اختیار نداشتن ملی‌پوشان خود، این زمان را رد کرده و نوروز 94 را پیشنهاد داده بودند که تیم آمریکایی هم در این زمان بازیکنانش را در اختیار ندارد، از همین رو این اردو لغو شد.

کی‌روش: در استرالیا توقع از ما بالاست
سرمربی تیم ملی معتقد است بازیکنان در اردوی پرتغال ثابت کردند اگر فرصت کار و شرایط مناسب را داشته باشند، می‌توانند با ارائه عملکردی خوب باعث افتخار برای کشور و ملت ایران باشند. به گزارش ایسنا به نقل از فدراسیون فوتبال، کی‌روش بعد از پیروزی تیم ملی برابر بنفیکا گفت: ترجیح می‌دهم این مسابقه را یک تمرین خیلی خوب برای بازیکنان تصور کنم. تمرینی که در آن توانستیم سخت کار کنیم. این فرصت را داشتیم تا عملکرد بازیکنان را مقابل تیم خوب و پرسرعت بنفیکا شاهد باشیم. فکر می‌کنم بازیکنان با تمرکز خوبی این دیدار را به اتمام رساندند. این دو بازی فرصتی دوباره به بازیکنانی که در جام‌جهانی حضور داشتند بود تا بتوانیم عملکرد آنها را بعد از چند ماه مورد ارزیابی قرار دهیم و همین طور به بازیکنان جوان‌تر نیز میدان داده شد تا آمادگی خود را به سطح بالاتری برسانند چرا که در جام ملت‌های آسیا با تیم‌هایی روبه‌رو خواهیم شد که بازیکنان شاغل در لیگ‌های اروپا دارند. تنها راهی که می‌توانیم فوتبال خود را توسعه ببخشیم، انجام اینگونه بازی‌هاست. با کنار هم قرار دادن بازیکنان باتجربه و جوان‌ می‌توانیم تیم خود را در این اردوها بسازیم و بازیکنان کنار همدیگر این فرصت را پیدا می‌کنند که با یک نگرش آماده شوند و با تعهدی که از خود در این بازی‌های تدارکاتی نشان می‌دهند بتوانند در تیم ملی خود را به اثبات برساند. بازیکنان در این اردو ثابت کردند اگر فرصت کار کردن و آماده‌سازی صحیح و مناسب را داشته باشند می‌توانند باعث افتخار این مردم شوند.

پولادی به الشحانیه پیوست
باشگاه الشحانیه قطر با مهرداد پولادی به توافق نهایی رسید و با این ملی‌پوش ایرانی قرارداد امضا کرد. مدافع سابق پرسپولیس بعد از مسعود شجاعی، دومین بازیکن ایرانی الشحانیه به شمار می‌رود. قرارداد پولادی با این تیم قطری یکساله است و وی جانشین سزار برزیلی در این تیم قطری شد. فیصل امین، سخنگوی این باشگاه قطری گفت که کارت بازی پولادی آماده شده و می‌تواند در دیدارهای آینده تیمش را همراهی کند. پولادی از دو باشگاه سوانسی و هال‌سیتی هم پیشنهاد داشت اما تصمیم گرفت این تیم قطری را انتخاب کند.
 


Page Generated in 0/0045 sec