printlogo


کد خبر: 127195تاریخ: 1393/7/30 00:00
اخبار

نجف‌آباد از قله‌های برجسته جهاد
صبح دیروز (سه‌شنبه ۲۹ مهرماه) متن بیانات حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای، رهبر حکیم انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران کنگره ملی سرداران و ۲۵۰۰ شهید شهرستان نجف‌آباد که در تاریخ ۱۰تیر 92 برگزار شده بود، در این کنگره منتشر شد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار، نجف‌آباد را یکی از پیشروترین شهرستان‌ها در استقبال از نهضت حضرت امام خمینی رحمه‌00‌الله خواندند و با اشاره به حضور یکپارچه مردم مؤمن و معتقد این شهر در صحنه‌های مبارزه برای پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین دفاع مقدس هشت‌ساله تأکید کردند: شهر نجف‌آباد هم به لحاظ مذهبی و هم به لحاظ انقلابی برجستگی دارد و بدون تردید این شهر یکی از قله‌های برجسته جهاد است. رهبر انقلاب با تجلیل از احیا و بزرگداشت خوب و هوشمندانه یاد شهدای گرانقدر نجف‌آباد، به یکی از بازدیدهای خود در دوران دفاع مقدس از لشکر 8 نجف در خوزستان نیز اشاره کردند و آمادگی، روحیه بسیار بالا و نظم و ترتیب رزمندگان این لشکر را کم‌نظیر خواندند.

تهدید اسلام آمریکایی در داخل
دبیر شورای نگهبان تاکید کرد مروجان اسلام آمریکایی در داخل کشور یک تهدید جدی در آینده هستند. آیت‌الله احمد جنتی در همایش مسؤولان دفاتر نظارت و بازرسی انتخابات استان‌ها با اشاره به مسائل جاری کشور گفت: متأسفانه عده‌ای که در مسیر و صراط امام خمینی(ره) نبودند و با برخورد مردم جرأت نداشتند سر بلند کنند، مجدداً ‌امیدوار شده‌اند با اشغال مصادر و مناصب به جای خدمت به ملت، فرصت‌ها و منابع ملی را به بازی بگیرند. آیت‌الله جنتی با اشاره به رهنمود مقام معظم رهبری درباره «خط قرمز بودن فتنه» تصریح کرد: کسانی‌که حضرت امام (ره) را قبول ندارند و برخوردهای قاطع آن بزرگوار با منافقین و قانون‌شکنان را نمی‌پسندند و از هر فرصتی برای فتنه‌انگیزی و ضربه زدن به نظام اسلامی دریغ نمی‌کنند، واضح است که اگر بر سر کار بیایند نیروهای مخلص، صادق و مومن را منزوی می‌کنند و در خدمت مردم نخواهند بود. دبیر شورای نگهبان با تأکید بر اینکه خط تحجر و اسلام آمریکایی، فعلاً برای نظام اسلامی خطر جدی ندارد، افزود: البته باید تهدید آنها برای آینده را جدی گرفت. بنابراین جامعه باید با بصیرت، راه و روش آنان را بشناسد و با آنها برخورد کند.

انقلاب در حال پیشروی در خارج از مرزهاست
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جبهه انقلاب اسلامی با شتاب کامل در حال پیشروی در خارج از مرزها است. سرلشکر محمدعلی جعفری دیروز در کنگره 2500 شهید و 86 سردار نجف‌آباد، اظهار کرد: حفظ استقلال کشور بعد از صدها سال وابستگی از دستاوردهای خون شهدا است و ما توانستیم یک رژیم شاهنشاهی را بدون مبارزه و جنگ و تنها با شعار الله‌اکبر و ایمان مردم و با تبعیت از ولایت فقیه ساقط کنیم، آنچه برای دشمنان ما قابل تحمل نیست، این است که ایران روی پای خود بایستد. فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: باوجود آنکه دشمن برای ناامن کردن گوشه و کنار کشور چه در جنوب‌شرق و چه در شمال‌غرب با استفاده از بسترها برنامه‌ریزی می‌کند، با مجاهدت و تلاش و باز بودن راه شهادت، امنیت کامل و پایدار در کشور برقرار است. سرلشکر جعفری با بیان اینکه امروز دل مردم و دولت کشورهای منطقه با جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با حرکت‌های خود در یمن نیز سبب شد انقلاب آنها به پیروزی برسد بنابراین جبهه انقلاب با شتاب کامل در حال پیشروی در خارج از مرزهاست.

مخفی‌کاری ترکیه در ماجرای قتل سرنا شیم
مدیر اتاق خبر شبکه پرس‌تی‌وی گفت پلیس ترکیه برای روشن‌شدن واقعیت کشته شدن سرنا شیم، خبرنگار این شبکه در مرز ترکیه با کوبانی همکاری نمی‌کند. حمیدرضا عمادی به مشرق گفت: ما در حال حاضر در حال جمع‌آوری اطلاعات از پلیس ترکیه هستیم و نماینده‌ای را به ترکیه فرستاده‌ایم تا پیگیر این ماجرا باشد. پلیس ترکیه با ما همکاری نمی‌کند و موضوع با گذشت زمان پیچیده‌تر می‌شود. پلیس ترکیه حتی حاضر به افشای نام راننده‌ای که مرتکب قتل شده است هم نمی‌شود. حتی مشخص نمی‌کنند که راننده آیا دستگیر شده است یا خیر و در حال حاضر کجاست. تریلر هم بدون علائم شناسایی بوده است. شبکه پرس‌تی‌وی در حال تکمیل تحقیقات خود است و پس از تکمیل این تحقیقات و در صورت لزوم، اقدامات قضایی هم انجام خواهد شد. عمادی درباره پیگیری‌های آمریکا درباره این ماجرا با توجه به اینکه سرنا شیم تبعه آمریکا بوده نیز اظهار داشت: «آمریکا هیچ اقدامی در این خصوص نکرده است. دولت آمریکا باید به دولت ترکیه بابت کشته‌شدن تبعه خود فشار بیاورد. اگر تبعه آمریکا در هر نقطه دیگر جهان بود، آمریکا این ماجرا را در بوق و کرنا می‌کرد ولی ظاهرا واشنگتن تصمیم گرفته است در قبال این اتفاق سکوت کند».


Page Generated in 0/0044 sec