printlogo


کد خبر: 127217تاریخ: 1393/7/30 00:00
گلستان

آموزش قوانین شهرسازی برای رؤسا و معاونان شهرداری
گرگان، خبرنگار وطن امروز:  روسا و معاونان نواحی سه‌گانه در منطقه دو شهرداری گرگان، قوانین شهرسازی را فرا گرفتند. به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاعات روابط عمومی شهرداری گرگان، علیرضا حاجی‌محمدعلی شهردار منطقه 2 گرگان از آموزش قوانین شهرسازی ویژه روسا و معاونان نواحی یک، 3 و 5 خدمات شهری خبر داد. وی افزود: نحوه کنترل پروانه‌های ساختمانی، عدم خلاف در مراحل مختلف، مراحل پی‌کنی و کنترل آن، لزوم نصب تابلوی شناسایی برای املاک منطقه از جمله سرفصل‌های آموزشی این دوره بود.   

تشکیل شورای فرهنگی مخابرات استان گلستان
گرگان، خبرنگار وطن امروز: در جلسه‌ای با حضور مدیرعامل مخابرات استان گلستان، اعضای شورای فرهنگی مخابرات این استان معرفی و شروع به فعالیت کردند. در این جلسه سیدمهدی حسینی، مدیرعامل مخابرات استان ضمن اشاره به ضرورت تشکیل این شورا و اجرای فعالیت‌های مربوط به امر به معروف و نهی از منکر، ستاد اقامه نماز و حجاب و عفاف در قالب شورای فرهنگی دستور شروع به فعالیت این شورا را داد. وی همچنین ضمن تشریح وظایف این شورا و اعضای آن، در پایان جلسه آقایان سید مهدی حسینی را به‌عنوان رئیس شورا، شمسعلی جعفری را به‌عنوان دبیر شورا و غلامعلی شهمرادی، محمد هاشم‌زاده، علی عرب، سیدیعقوب مفیدی، حمیدرضا مسلمی، محمد محمدخانی و فاطمه صباغ را به‌عنوان اعضای شورا معرفی کرد.

جلسات توجیهی طرح درجه‌بندی مجاری عرضه برگزار شد
گرگان، خبرنگار وطن امروز: به منظور آشنایی بیشتر جایگاهداران با شاخص‌های طرح درجه‌بندی مجاری عرضه در 6 ماهه دوم سال جاری جلسات توجیهی با حضور مدیر منطقه، مسؤولان و کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورد‌ه‌های نفتی منطقه گلستان و مدیران جایگاه‌های استان برگزار شد. در این جلسات ابوالفضل روح‌اللهی، معاون بازرگانی منطقه ضمن بیان نکاتی درباره تغییرات صورت گرفته در طرح درجه‌بندی نسبت به 6 ماهه اول سال 93، به تشریح بخش‌های مختلف و شاخص‌های ارزیابی مورد نظر پرداخته و بر اهداف گوناگون طرح از جمله زیباسازی، استانداردسازی مجاری عرضه بر اساس دستورالعمل‌های فنی و HSE همچنین پرداخت بموقع مطالبات شرکت تاکید کرد.


Page Generated in 0/0042 sec