printlogo


کد خبر: 127238تاریخ: 1393/7/30 00:00
سلام وطن

 طبق چه قانونی هر سال مبلغ بیمه شخص ثالث اضافه می‌شود؟ مردم که با این افزایش متضرر می‌شوند، به کنار؛ زیان دیگرش به اقتصاد کشور است چون این موضوع طبیعتاً موجب کاهش ارزش پول ملی می‌شود؛ پول ملی‌ای که در 2 سال آخر دولت سابق به اندازه زیادی ارزش خود را از دست داد و هنوز هم در دولت فعلی چندان سرحال نشده.
فخیمی
  با توجه به آنکه به ایام حزن‌انگیز محرم نزدیک می‌شویم، خوب است جامعه آماده شود. یکی از نشانه‌های این آمادگی می‌تواند رعایت بیشتر حجاب باشد که از سوی زنان و دختران صورت بگیرد.
دریکوند
  برخی وزرای دولت و معاونان رئیس جمهور در همین یک سال نشان داده‌اند به‌رغم سر و صدای زیاد، ناکارآمدند و برخی خواسته و برخی ناخواسته دارند به کشور لطمه وارد می‌کنند. مثلاً در بحث محیط زیست حرف‌هایی را از زبان مسؤول آن می‌شنویم که هیچ ربطی به محیط زیست ندارد و کاملاً سیاسی است. در حالی که درباره پدیده هجوم مگس‌های سفید به تهران که هم باید آن را پیش‌بینی می‌کرد و هم چند هفته قبل و پس از جولان آن در تهران کنترل می‌شد، از خود اعلام سلب مسؤولیت می‌کند! اصلاً آیا در هیچ کشوری در دنیا، فردی که اپوزیسیون محسوب می‌شود و همواره به جامعه ناامنی روانی دروغین القا کرده را به مقامی دولتی در حد معاونت رئیس‌جمهور منصوب می‌کنند؟!
علوی


Page Generated in 0/0074 sec