کرمانشاه، خبرنگار وطن امروز: مدیر روابط عمومی آبفای استان کرمانشاه گفت: 8/78 درصد مشترکان از نحوه اطلاعرسانی آبفای شهرکرمانشاه رضایت دارند. مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: هدف از انجام این ارزیابی، حساسیت شرکت آبفای استان کرمانشاه در موضوع طرح تکریم و جلب رضایت مراجعان است. برای این منظور، روابط عمومی شرکت به عنوان متولی امر پایش افکارعمومی در جامعه، اقدام به قرار دادن فرمهای نظرسنجی در شرکت آب و فاضلاب کرد. در مرحله بعد و پس تکمیل این فرمها، آنها را گردآوری کردیم و به تجزیه و تحلیل اطلاعات مندرج در فرمهای نظرسنجی پرداختیم. علی مرادی بیان داشت: جمعیت نمونه این سنجش 476 مشترک بوده که در نیمه نخست سال ۹3 به ستاد شرکت آب و فاضلاب شهر کرمانشاه و امورات سهگانه آن مراجعه و فرمهای نظرسنجی را پر کردهاند. وی افزود: براساس نتایج نظرسنجی 8/78 درصد مشترکان از نحوه اطلاعرسانی آبفای شهر کرمانشاه در خصوص ارائه خدمات، اعلام رضایت کردند.