printlogo


کد خبر: 128133تاریخ: 1393/8/18 00:00
سرخط خبر

 دیروز قیمت هر ورقه امتیاز تسهیلات مسکن بین 2/0 تا 5/2 درصد کاهش یافت و اوراق تسهیلات مسکن بهمن ۹۱ با کاهش 5/2 درصدی به نرخ ۸۸۶ هزار و ۶۹۰ ریال رسید.
 نشریه‌ آمریکایی فوربس با انتخاب ولادیمیر پوتین به‌عنوان بانفوذترین چهره سال ۲۰۱۴، سه مدیر کمپانی‌های مایکروسافت و گوگل را هم جزو ۱۰ چهره بانفوذ آورد.
 شرکت رجا اقدام به راه‌اندازی قطار زیارتی تهران‌‌ـ‌قم و بالعکس در روزهای جمعه کرد. این قطار با مدت زمان سیر حدود 2 ساعت و 15 دقیقه، روزهای جمعه ساعت 7:15 از ایستگاه راه‌آهن تهران حرکت و ساعت 15:30 از قم مراجعت می‌کند.
 با ابلاغ مصوبات جدید شورای اقتصاد، عوارض صادرات قراضه فلزات ۸۰ درصد شد.
 سازمان توسعه تجارت استانداردهای جدید واردات گندم را ابلاغ کرد.
 محمدعلی صمیمی، عضو انجمن ملی خرمای ایران با بیان اینکه واردات خرما ممنوع است، گفت: خرمای مصرفی کشور از تولیدات داخلی استان‌های جنوبی کشور تامین و دارای هیچگونه بیماری نیست.
 با حکم وزیر راه و شهرسازی، علی نورزاد به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار وزارت راه و شهرسازی و مجری پروژه قرارداد مشارکت برای احداث و بهره‌برداری از آزادراه تهران- شمال منصوب شد تا در چارچوب قوانین و مقررات و قراردادهای مربوطه، تصمیمات لازم برای اجرای مناسب و سریع پروژه را بگیرد.
 کمیسیون تنظیم مقررات مصوبه پیشین خود  مبنی بر تخفیف 35 درصدی تعرفه پهنای باند اینترنت برای ارائه‌کنندگان خدمات اینترنت ADSL را تغییر  داد و به تخفیف 25 درصد  برای تمام ارائه‌دهندگان اینترنت اصلاح  کرد.
 محمد نهاوندیان، رئیس دفتر رئیس‌جمهوری از در نظر گرفته شدن کمک مالی به صنعت برق در لایحه خروج از رکود خبر داد و گفت: افزایش قیمت آب و برق باید در فاز بعدی هدفمندی یارانه‌ها بررسی شود.
 محمدجواد عطرچیان، مدیرکل دفتر ترانزیت و پایانه‌های مرزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از ترانزیت ۷ میلیون و ۸۲۶ هزار تن کالا در 7 ماه ابتدای امسال خبر داد.
 


Page Generated in 0/0057 sec