printlogo


کد خبر: 128157تاریخ: 1393/8/18 00:00
اخبار

کفاشیان: قرارداد وینگادا لغو شد
علی کفاشیان با اعلام اینکه کار نلووینگادا با تیم امید ایران به پایان رسیده است، گفت: از آقای وینگادا عذرخواهی کردیم و به دنبال جایگزینی برای او هستیم. قطعا با ایشان کار را دنبال نمی‌کنیم. او در پاسخ به این سوال که ضرر وینگادا چگونه پرداخت می‌شود، بیان کرد: قطعا با او تفاهم می‌کنیم. در حال حاضر 2 ماه از قراردادش باقی مانده است که در این‌باره حتما صحبت می‌کنیم. وینگادا با تیم به قطر نمی‌رود و سرمربی جدید تیم امید را به این کشور خواهد برد. در آنجا یک بازی دوستانه خواهیم داشت و اعتقاد دارم آقای کاشانی تسلط کامل روی این مساله دارد. امیدوارم هر چه سریع‌تر سرمربی تیم امید مشخص شود. او در پاسخ به انتقادی درباره اینکه تیم ملی بزرگسالان بازی‌های تدارکاتی مناسبی ندارد، گفت: ما تاکنون بازی‌های تدارکاتی خوبی داشته‌ایم و نمونه آن بازی با تیم ملی کره است که پیش روی ما است. اردوی پرتغال را هم پشت سر گذاشته‌ایم و بازی با آفریقای‌جنوبی هم در دستور کار ما قرار دارد. کفاشیان در پاسخ به این سوال که چرا تیم ملی ایران با تیم‌های رنکینگ پایین فیفا بازی می‌کند و با تیم‌هایی مثل برزیل و آرژانتین که با رقبایش بازی می‌کنند به میدان نمی‌رود، عنوان کرد: نباید به رنکینگ توجه کنیم. مهم استفاده کردن از یک بازی تدارکاتی است که انجام می‌دهیم. بسیاری از بازی‌های برگزار شده با تیم‌های برزیل و آرژانتین جنبه تبلیغاتی دارد. کفاشیان در پاسخ به این سوال که چه زمانی میزبانی جام ملت‌های آسیا در سال 2019 مشخص خواهد شد، گفت: فعلا ایران و امارات گزینه‌های میزبانی جام ملت‌های آسیا هستند. ان‌شاءالله بعد از برگزاری جام ملت‌های آسیا در کشور استرالیا میزبان دوره بعدی مشخص خواهد شد.رئیس فدراسیون فوتبال درباره توافق با صدا و سیما نیز گفت: ما توافق خوبی بر سر حق پخش تلویزیونی با صدا و سیما انجام دادیم و مهم‌ترین مساله‌ای که مطرح است این است که دولت از سال آینده بودجه‌ای را برای فوتبال اختصاص دهد. همین که دولت و صدا و سیما حق پخش را به رسمیت شناختند برایمان خوب است. باید خودمان لایحه‌ای را تنظیم کنیم تا به دولت ببریم و سپس دولت به مجلس شورای اسلامی ارائه کند تا در بودجه سال‌های آینده صدا و سیما مبلغ حق پخش لحاظ شود.کفاشیان در ادامه درباره تاریخ برگزاری داربی 79 نیز گفت: آن چیزی که مهم است این است که ما طبق قانون 72 ساعت قبل از داربی ملی‌پوشان را در اختیار باشگاه‌هایشان قرار می‌دهیم. تیم ملی روز سه‌شنبه بازی می‌کند و قرار بود داربی 79 جمعه برگزار شود، اگر شورای تامین موافقت کند و این بازی در دوم آذرماه برگزار شود مشکلی وجود ندارد اما اگر بخواهند بازی را هفتم آذرماه برگزار کنند باید دو تیم توافق کنند اگر این توافق صورت نگرفت، بازی همان سی‌ام آبان‌ماه برگزار می‌شود.

اختلافی بین فدراسیون فوتبال
و وزارت ورزش وجود ندارد!
نصرالله سجادی در جمع خبرنگاران با مثبت ارزیابی کردن برگزاری مجمع انتخابات انجمن‌های ورزشی اظهار کرد: امروز شاهد برگزاری انتخابات بدون حاشیه بودیم البته یکی از نامزدها به نبودن سرپرست این فدراسیون اعتراض داشت که باید بگویم محمد علیپور تا تاریخ 23 آبان‌ماه به‌صورت قانونی رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی است و نیازی نبود برای این فدراسیون سرپرست انتخاب کنیم و این جزو برنامه‌های ما است که اگر فدراسیونی مدت قانونی ریاست آن فدراسیون به اتمام نرسیده باشد ما سرپرستی برای آن فدراسیون انتخاب نخواهیم کرد. سجادی در پاسخ به این پرسش که قرار بود مجمع برگزاری انتخابات فدراسیون‌ها براساس آیین‌نامه جدید برگزار شود ولی این طور به نظر می‌رسد که انتخابات براساس اساسنامه قدیم است، آیا تغییراتی در اساسنامه بزودی اعمال خواهد شد یا خیر؟ تصریح کرد: همه مجامع براساس آیین‌نامه قبلی برگزار می‌شود و آیین‌نامه جدید در حال حاضر به صورت آزمایشی نوشته شده و بزودی برای تصویب به هیات دولت ارائه خواهد شد. در صورت تایید هیات دولت مجامع انتخابات را براساس اساسنامه جدید برگزار خواهیم کرد اما در حال حاضر تمام مجامع براساس آیین‌نامه قبلی برگزار می‌شود. وی درباره اختلاف وزارت ورزش و جوانان با فدراسیون فوتبال و عدم اعزام مدیران فوتبال به سفرهای برون مرزی توسط این شورا تاکید کرد: ما هیچ مشکلی با فدراسیون فوتبال نداریم و اگر مشکلی نیز وجود داشته باشد از نظر مدیریتی است. ضمن اینکه درباره اینکه کدام مدیر فوتبال به سفر برون مرزی اعزام شود بنا به تصمیم اعضای هیات‌رئیسه شورای برون‌مرزی است و من به‌عنوان رئیس شورای برون‌مرزی به تنهایی تصمیم‌گیرنده نیستم بلکه تصمیم‌گیر اصلی خود شورا است.

شکایت باشگاه استقلال از تراکتورسازی
با توجه به اتفاقات دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و استقلال و همچنین توهین عده‌ای از تماشاگران تیم تبریزی به امیر قلعه‌نویی و تیم استقلال در بدو ورود این تیم به فرودگاه تبریز، آبی‌پوشان تهرانی ظرف امروز و فردا از باشگاه تراکتورسازی به کمیته انضباطی شکایت خواهند کرد. استقلالی‌ها از توهین عده‌ای از تماشاگران تراکتورسازی در فرودگاه تبریز فیلمبرداری کرده‌اند و قرار است فیلم این اتفاقات نیز در اختیار کمیته انضباطی قرار داده شود.


Page Generated in 0/0054 sec