printlogo


کد خبر: 128169تاریخ: 1393/8/18 00:00
سلام وطن

 اخباری به گوش می‌رسد که مانند توافق ژنو که کلاه گشادی سر مذاکره‌کنندگان ما رفت و به تبع آن، عملاً بسیاری از پیشرفت‌های هسته‌ای که با خون بهترین دانشمندان این کشور به دست آمده بود، از دست رفت و به عقب برگشتیم، این بار نیز در قالب توافق جامع چنین بلایی دارد سر منافع ملی و حقوق مسلم ایرانیان می‌آید که امیدواریم صحت نداشته باشد. مذاکره‌کنندگان ما اگر چنین چیزی را غرب خواست بر آنها تحمیل کند، به پشتوانه خداوند متعال و حمایت ملت ایران، نباید بپذیرند.
رازی
  وضعیت ورزش کشور حال و روز خوشی ندارد و دلیل آن هم عملکرد ضعیف وزارت ورزش و جوانان است. در حالی که تمام برنامه‌های وزیر محترم ورزش و جوانان در بخش ورزش متمرکز شده و جوانان عملاً به کناری گذاشته شده‌اند اما در ورزش هم این روزها جز حاشیه، جنجال و بی‌ادبی و... چیزی دیده نمی‌شود. وضع 2 تیم پرطرفدار پایتخت را هم می‌بینیم. مسلماً اگر استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار شوند اوضاع‌شان از این هم بدتر خواهد شد. باید بدون رودربایستی بر وزارت ورزش و عملکرد آن نظارت قوی‌تری صورت گیرد.
مراقب
  دست‌اندرکاران وزارت نفت، برای زمستان امسال برنامه‌ای دقیق بریزند تا مشکلات سال قبل که بویژه در شمال به وجود آمد و مردم اسیر شدند، تکرار نشود.
حسینی


Page Generated in 0/0053 sec