printlogo


کد خبر: 128263تاریخ: 1393/8/20 00:00
سرخط خبر

 بانک‌های ایران‌زمین و توسعه تعاون به سامانه قرض‌الحسنه ازدواج وصل شدند.
 صراف‌های بازار آزاد و خیابان فردوسی دیروز دلار را با قیمت 3250 تومان، یورو را با قیمت 4085 تومان و پوند را با قیمت 5185 تومان ‌فروختند.
 در جریان معاملات دیروز بازار سرمایه با دادوستد 993 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش 267 میلیارد تومان در 87 هزار نوبت شاخص بورس 7 واحد رشد کرد و به استراحت در ارتفاع 76 هزار و 560 واحد پرداخت.
 چین با تلاش برای به امضا رساندن تفاهمنامه تجارت آزاد با کره‌جنوبی به دنبال تحت‌الشعاع قرار دادن حضور اقتصادی آمریکا در منطقه آسیا و اقیانوسیه است.
 حمید کارگر، سرپرست مرکز ملی فرش ایران گفت: بازار روسیه به‌عنوان یکی از بازارهای مطرح فرش ایرانی شناخته می‌شود اما لزوم پذیرش ترخیص موقت از سوی این کشور وجود دارد.
 داوود پرهیزکار، رئیس سازمان هواشناسی کشور از سفارش خرید رادار به کشور آلمان برای ایجاد شبکه گسترده راداری در کشور خبر داد و گفت: هم‌اکنون ۸ رادار برای پیش‌بینی وضع آب و هوا در اختیار داریم که باید حداقل آنها را به ۱۶ عدد برسانیم.
 پایگاه اینترنتی دیپلمات با اشاره به تصمیم کابینه هند برای توسعه بندر چابهار ایران نوشت: این تصمیم می‌تواند تاثیر مهمی بر امنیت آسیا داشته باشد و به سیاست خارجی هند یک مسیر جدید بدهد.
 یورو استات از افزایش ۴برابری صادرات نمک خوراکی اتحادیه اروپا به ایران در ۸ ماه نخست ۲۰۱۴ خبر داد.
 سعید مدنی، مدیرعامل سایپا از تولید محصولات جدیدی با همکاری شرکت‌های رنو، نیسان و کیا با قیمت‌های ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان خبر داد.
 حسین امیری خامکانی، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با اعلام اینکه کلیات اصلاح قانون جلوگیری از منابع آلاینده به تصویب رسید، گفت: در این لایحه جرایم متخلفان از پرداخت مالی تا حبس در نظر گرفته شده است.
 پس از انتصاب محمد سعیدی‌کیا به عنوان رئیس بنیاد مستضعفان، پروژه آزادراه تهران- شمال که بنیاد سهم ۵۰ درصدی در آن دارد روند دیگری یافت؛ در این راستا سعیدی‌کیا و نماینده وزارت راه در این آزادراه، در حال رایزنی هستند تا پکیج تعیین تکلیف آزادراه تهران- شمال را تهیه کنند.
 در انجمن «گفت‌وگو در مورد تقویت همکاری» که در شهر پکن برگزار شد، «شی جین پینگ» رهبر چین اعلام کرد این کشور مایل به مشارکت 40 میلیارد دلاری در صندوق جاده ابریشم است.
 عبدالرضا شیخان، دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان ایران گفت: تولید سیمان در 7 ماهه منتهی به مهرماه امسال به 41 میلیون و 643 هزار تن رسید.
 مصطفی احمدی، رئیس اتحادیه خشکبار و آجیل‌فروشان، تجار عرب را عامل گرانی تخمه ژاپنی و مخالفت وزارت جهادکشاورزی برای کاهش تعرفه واردات بادام هندی را عامل گرانی این محصول عنوان کرد.
 اگر مبنای رشد قیمت‌ها را از سال 78 و همزمان با عرضه سیمکارت مزایده‌ای 09122222222 در نظر بگیریم و قیمت یک میلیارد و 300 میلیون را هم مبنای گران‌ترین سیمکارت کنونی بدانیم، تورم این بخش 2825 درصد نسبت ۱۵ سال گذشته و مزایده سیمکارت‌های رند بوده است.
 هوشنگ فلاحتیان، معاون وزیر نیرو اعلام کرد: پیش‌بینی می‌شود در صورت توافق نهایی جمهوری اسلامی ایران با گروه 1+5 حدود 20 میلیارد دلار قرارداد برقی با شرکت‌های خارجی امضا شود.
 براساس برنامه‌ریزی انجام شده و به منظور دسترسی به همه قطارهای رجا، ارائه تخفیف‌های ۵ تا ۲۰ درصدی نرخ بلیت برخی‌ قطارها‌ تا پایان آبان‌ماه ادامه دارد.
 عبدالناصر همتی، مدیرعامل بانک ملی گفت: برای اصلاح شاخص‌های بانک ملی نیاز به سرمایه نقدی ۱۰ هزار میلیارد تومانی داریم و هم‌اکنون ۳۰۰۰ میلیارد تومان دارایی بانک ملی برای فروش شناسایی شده است.
  در پی امضای تفاهمنامه فرهنگی بین وزارت نفت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر توسعه همکاری‌های دوطرف درباره فراهم کردن امکانات فرهنگی و احداث مراکز و مجتمع‌های فرهنگی در گستره صنعت نفت کشور، وزیر نفت با پیشنهاد روابط عمومی این وزارتخانه با احداث پردیس فرهنگی در منطقه عسلویه موافقت کرد.
 


Page Generated in 0/0060 sec