printlogo


کد خبر: 128447تاریخ: 1393/8/22 00:00
اخبار

عبدالله‌زاده از همراهی تیم المپیک بازماند
احمد عبدالله‌زاده، بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان به‌دلیل مشکل کارت پایان‌خدمت سربازی از همراهی تیم فوتبال المپیک کشورمان که بامداد چهارشنبه (دیروز) عازم قطر شد، بازمانده است. هومن افاضلی که موقتاً هدایت تیم المپیک را در اختیار دارد در این باره گفت: عبدالله‌زاده امکان همراهی تیم المپیک در سفر به قطر را به‌دلیل مشکل خروج از کشور پیدا نکرد. این بازیکن به دلیل مشکل سربازی از همراهی تیم المپیک بازمانده است. البته 7 بازیکن دیگر تیم هم قرار است تا پنجشنبه (امروز) به تیم ملحق شوند اما عبدالله‌زاده دیگر نمی‌تواند به اردوی قطر بپیوندد و احتمال دارد بازیکنی را جایگزین او کنیم. احمد عبدالله‌زاده باتوجه به مشکل کارت پایان‌خدمتش فعلاً اجازه همراهی تیم‌های ملی و المپیک، همچنین بازی برای تیم فولاد خوزستان را نخواهد داشت. این بازیکن در اردوی پرتغال تیم ملی فوتبال حضور داشت و نامش در فهرست جدید کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی قرار گرفته بود.

حدادی‌فر: اعتراضی به کی‌روش ندارم
قاسم حدادی‌فر در گفت‌وگویی درباره اینکه چرا اخیراً به تیم‌ملی دعوت نمی‌شود، گفت: قبلاً که دعوت می‌شدم با نظر کی‌روش بود و الان هم با نظر او دعوت نمی‌شوم. من اعتراضی به این مربی ندارم. کی‌روش سرمربی تیم‌ملی است و حق دارد در انتخاب نفراتش تصمیم بگیرد. من هم تلاش می‌کنم تا در آینده به تیم‌ملی دعوت شوم. وی در پاسخ به این سوال که «فکر نمی‌کنی نتایج ضعیف ذوب‌آهن باعث شده است تا به تیم‌ملی دعوت نشوی؟»، تأکید کرد: نمی‌دانم، شاید این موضوع تأثیر دارد ولی دوست ندارم زیاد به این مسائل توجه کنم. مطمئن باشید تلاشم را بیشتر می‌کنم تا نظر کی‌روش را جلب کنم. شاید او الان معتقد است به‌طور کامل آماده نیستم، بنابراین تلاش می‌کنم تا در اردوهای آینده حضور داشته باشم.

قوچان‌نژاد: کره برای انتقام می‌آید
رضا قوچان‌نژاد درباره تمرین‌های آماده‌سازی تیم ملی فوتبال ایران برای مسابقه با کره‌جنوبی اظهار کرد: چهارشنبه اولین تمرینی است که در آن شرکت کرده‌ام و به نوعی تازه به جمع تیم اضافه شده‌ام و امیدوارم تیم ایران اردوی آماده‌سازی خوبی داشته باشد. ما هفته‌ بعد بازی تدارکاتی و حساسی با کره‌جنوبی داریم که امیدوارم عملکرد خوبی در آن مسابقه داشته باشیم. وی در واکنش به اینکه کره‌ای‌ها برای انتقام 2 شکستی که مقابل ایران متحمل شده‌اند به تهران می‌آیند و شما که در آخرین بازی گلزنی کردید چه انگیزه‌ای برای مسابقه دارید، گفت: ما دو بار کره‌جنوبی را برده‌ایم اما این مربوط به تاریخ است و آن بازی‌ها تمام شده است و دیگر نباید به آن بازی‌ها فکر کرد. پیروزی‌های قبلی مهم نیست و بازی‌های جدید اهمیت دارد و بنابراین بازی هفته‌ بعد هیچ ربطی به گذشته ندارد. ما می‌خواهیم خودمان را نشان دهیم و بگوییم که در سطح مطلوبی قرار داریم. من کاملا آماده هستم و امیدوارم تمرینات موفقی را با تیم ملی ایران داشته باشم و بازی‌های قدرتمندانه‌ای را انجام دهیم. مهاجم تیم ایران در پاسخ به این سوال کارلوس کی‌روش عنوان کرده که در این بازی می‌خواهیم پیغام مهمی برای رقبای اصلی‌مان در جام ملت‌های آسیا یعنی استرالیا و ژاپن داشته باشیم و آیا آماده دادن این پیغام هست، اظهار کرد: باید سعی کنیم نتایج خوبی بگیریم. شخصا به استرالیا و ژاپن کاری ندارم. حرف کارلوس کی‌روش درست است اما من به تیم خودمان نگاه می‌کنم. ما باید کار خودمان را بکنیم و همکاری خوبی در زمین با هم داشته باشیم. باید خوب تمرین کرده و بازی کنیم تا نتایج عالی کسب کنیم.
 


Page Generated in 0/0054 sec