printlogo


کد خبر: 128460تاریخ: 1393/8/22 00:00
سلام وطن

 آقای ربیعی وزیر محترم کار، اگر سختشان نیست(!) به جای آنکه درباره حذف تعداد یارانه‌بگیران صحبت کنند در حالی که یارانه حق تمام کسانی است که آن را بخواهند دریافت کنند، مشکل حقوق 650 هزار تومانی پایه و فاصله 5-4 برابری‌اش با خط فقر 2 میلیون و 500 هزار تومانی را رفع کنند. واقعاً با 650 هزار تومان می‌شود زندگی کرد در حالی که می‌خواهند همین یارانه‌ها را هم از آن کسر کنند؟! واقعاً فرمایش حضرت امام امت مبنی بر اینکه مسؤولان باید از مردم باشند تا مشکلات آنها را درک کنند، اینجا مصداق دارد که کسانی که مسؤولیت‌های اجرایی را در حال حاضر در اختیار دارند، متأسفانه درکی از فقر، تورم، بیکاری، اجاره‌خانه، گرانی و... ندارند.
نمازی
  متأسفانه از دهه۷۰ و دوران سازندگی و اصلاحات که قانون کار به طور کامل به سود کارفرما عوض شد، بیشترین ظلم‌ها و مشکلات معیشتی بر قشر کارگر تحمیل شد؛ حالا هم آقای وزیر کار به جای سر و سامان دادن به وضعیت بیکاری درباره کاهش تعداد افرادی که یارانه به آنها پرداخت می‌شود، اظهارنظر می‌کند!
لطیفی
  اگر برخلاف ادعاهای تیم مذاکره‌کننده کشورمان که سابقه درخشان(!) پذیرش توافق ژنو را در سیاهه عملکردش دارد، این حرف‌هایی که درباره پذیرش شروط آمریکا مطرح می‌شود، صحت داشته باشد، چه کسی پاسخگوست؟!
آبنوس


Page Generated in 0/0057 sec