printlogo


کد خبر: 128553تاریخ: 1393/8/25 00:00
سرخط خبر

 فروش بلیت قطارهای مسافری داخلی شرکت حمل و نقل ریلی رجا، برای حد فاصل تاریخ‌های اول آذر تا ۳۰ دی‌ماه از ساعت ۶ امروز یکشنبه ۲۵ آبان‌ماه از طریق سامانه‌های اینترنتی و ‌هم‌قطا‌ر رجا آغاز می‌شود.
 آژانس بین‌المللی انرژی اعلام کرد، با کاهش رشد اقتصادی چین و افزایش تولید نفت شیل در آمریکا، بازار نفت وارد دوره‌ای جدید شده که موجب می‌شود بازگشت زودهنگام به قیمت‌های بالا بعید به نظر برسد.
 محمود شکری، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی وجود بانک جامع اطلاعات درباره همه املاک کل کشور را لازمه اصلی اجرای طرح وضع مالیات بر املاک می‌داند و معتقد است باید طرح کاداستر سریعا اجرا شود تا بتوان بر خانه‌های خالی مالیات وضع شود.
 یحیی آل‌اسحاق، رئیس اتاق بازرگانی تهران پیشنهاد داد: بورس جواهرات در بورس‌های کالایی کشورهای عضو اتحادیه الکترونیکی راه‌اندازی شود و از طریق سیستم الکترونیک این کشورها معاملات آن صورت گیرد.
 اسماعیل محصولی، قائم مقام وزیر نیرو با اشاره به توافق بزرگ اقتصادی و صنعتی جمهوری اسلامی ایران و چین، اعلام کرد: حجم فاینانس‌های چینی از 23 میلیارد دلار به بیش از 50 میلیارد دلار برای تامین مالی کل پروژه‌های صنعتی، عمرانی و اقتصادی کشور افزایش یافت.
 علیرضا حائری، عضو انجمن صنایع نساجی ایران با اشاره به دستور ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت برای تولید چادر مشکی در داخل کشور، گفت: سالانه 150 میلیون دلار ارز بابت واردات هزینه می‌شود تا 70میلیون متر چادر مشکی وارد کشور شود.
 گمرک ایران در بخشنامه‌ای به ناظران گمرکات استان‌ها، مدیران کل و مدیران گمرکات اجرایی مستقل با تاکید بر جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده از پروانه‌های صادراتی اعلام کرد: اعلام خروج کالای موضوع اظهارنامه‌ها در سامانه واردات در مقابل صادرات الزامی است.
 حسین مهاجران، رئیس اتحادیه میوه و سبزی‌فروشان از کاهش قیمت گوجه‌فرنگی به کیلویی 1500 تومان تا یک ماه دیگر و ارزان‌تر شدن نارنگی از هفته آینده خبر داد.
 هاشم یکه‌زارع، مدیرعامل ایران‌خودرو گفت:‌ قراردادهای فروش شرکت‌های خودروساز براساس الزامات شورای رقابت، اصلاح شده است.
  قیمت طلا در آخرین روز کاری بازارهای جهانی با رشد 6/26 دلاری نسبت به قیمت قبلی خود به 5/1188 دلار در هر اونس رسید. اقدام دولت روسیه در خرید ده‌ها تن طلا طی ماه‌های اخیر در افزایش قیمت این فلز نقش داشته است.
 


Page Generated in 0/0050 sec