printlogo


کد خبر: 128575تاریخ: 1393/8/25 00:00
تازه‌ها

تصویربرداری «میکائیل» به داخل قطار رسید
غفوری، تهیه‌کننده سریال «میکائیل» گفت: برای ساخت این سریال صحنه‌هایی را در درون قطار و در طول مسیر به قشم، تصویربرداری می‌کنیم. الهام غفوری، تهیه‌کننده «میکائیل» در گفت‌وگو با تسنیم، گفت: عوامل این سریال از چند روز آینده با قطار به سمت قشم حرکت می‌کنند که در طول مسیر سکانس‌هایی در قطار تصویربرداری می‌شود که حدودا دو شب در قطار حضور خواهند داشت و تصویربرداری انجام می‌شود. وی افزود: کامبیز دیرباز، کامران تفتی، بهنوش طباطبایی و چند بازیگر دیگر در این لوکیشن جلوی دوربین می‌روند و ایفای نقش می‌کنند. کامبیز دیرباز، بهنوش طباطبایی، کامران تفتی، کاوه سماک‌باشی، مجید واشقانی، متین ستوده، مجید مشیری، امیر حمیدزاده، مریم خدارحمی و (با حضور) علیرضا خمسه و پرویز پورحسینی در این سریال بازی دارند. این سریال مضمونی پلیسی دارد و فیلمنامه آن توسط سعید نعمت‌الله در حال نگارش است و در خلاصه داستان آن آمده است: رسول دوست عزیز و رفیق میکائیل، به اشتباه قربانی توطئه اشرار می‌شود. میکائیل که پلیس سختکوش و پرتلاشی است برای استقرار نظم و آرامش بیشتر، عزم خود را جزم می‌کند و با تکیه بر حمایت‌های مردم، دل به دریا می‌زند و... «میکائیل» با مشارکت نیروی انتظامی (ناجی هنر) و شبکه اول سیما در گروه مجموعه‌های تلویزیونی این شبکه تولید می‌شود. علی دهکردی تازه‌ترین بازیگری است که به گروه پیوسته و تست گریم او نیز انجام شده است. این بازیگر نقش رئیس کلانتری را دارد و بزودی جلوی دوربین سیروس مقدم خواهد رفت.

رابعه مدنی: مادربزرگ سینمای ایران شد‌ه‌ام
رابعه مدنی گفت: در فیلم سینمایی «مرگ ماهی» روح‌الله حجازی ایفاگر کاراکتر مادربزرگ داستان هستم؛ مادربزرگی که مرده است. رابعه مدنی، بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با نسیم، گفت: اخیرا یک تله‌فیلم عاشورایی به نام «سبز به رنگ زمرد» را با روح‌الله حجازی کار کردم و آن قدر برخورد گروه با من محترمانه بود که وقتی برای بازی در «مرگ ماهی» فیلم سینمایی تازه و در دست ساخت حجازی هم دعوت به کار شدم سریعا پذیرفتم. این بازیگر ادامه داد: در فیلم «مرگ ماهی» مانند اغلب نقش‌هایم در سال‌های اخیر ایفاگر کاراکتر مادربزرگی هستم که فوت کرده است و در طول فیلم از طریق فلاش‌بک با او ارتباط برقرار می‌کنیم. وی درباره فضای فیلمنامه «مرگ ماهی» افزود: این یک کار اجتماعی با محوریت زندگی اعضای یک خانواده است که با بروز یک بحران به درکی تازه از زندگی می‌رسند. بازیگر فیلم‌های «بوسیدن روی ماه» و «برف» درباره دیگر کارهایش اظهار داشت: عملا شده‌ام مادربزرگ سینمای ایران. در کار تازه اصغر توسلی «سلام مامان» هم نقش مادربزرگ را بازی کردم و در تله‌فیلمی به نام «درد پنهان» هم نقش مادر بزرگ را داشتم. وی درباره بدقولی‌هایی که بر سر پرداخت دستمزد به وی صورت می‌گیرد به نسیم گفت: هیچ جا نشده که راجع به مسائل مالی صحبت کنم و البته برخی از این ویژگی من سوءاستفاده کرده‌اند. چندی قبل یکی از کارگردانان پول مرا خورد و از ایران هم رفت اما در خارج هم نتوانست اوضاع بسامانی پیدا کند. مدنی که به‌لحاظ مذهبی آدم معتقدی است، ادامه داد: هیچ‌کس با دزدی و خوردن از اموال این و آن به جایی نخواهد رسید؛ فارغ از دستورات دینی اصول طبیعت هم بر این مبنا پیش می‌رود که بار کج به مقصد نرسد. این بازیگر افزود: در پاره‌ای موارد حتی شرایط شکایت از آنها که بدحسابی کرده‌اند برایم وجود داشته است اما قید شکایت را زده‌ام و آنها را به خدا واگذار کرده‌ام.

امینی «یورش» را با موضوع دفاع مقدس می‌سازد
علیرضا امینی، فیلمنامه‌نویس و کارگردان سینمای ایران از نگارش فیلمنامه‌ای با نام موقت «یورش» خبرداد که با موضوع دفاع‌مقدس است و تصمیم دارد پس از دریافت پروانه ساخت مراحل پیش‌تولیدش را با سرمایه‌گذاری شخصی شروع کند. علیرضا امینی، فیلمنامه‌نویس و کارگردان سینمای ایران در گفت‌وگو با تسنیم از تولید فیلمی با موضوع دفاع مقدس خبرداد و گفت: فیلمنامه‌ای را نوشته‌ام با موضوع دفاع مقدس که نام موقتش «یورش» است. این کارگردان جوان سینمای ایران درباره خلاصه داستان فیلمنامه جدیدش گفت: «یورش» ماجرای زنی است که در شرایطی با بچه‌اش گیر می‌کند و در دوراهی تصمیم‌گیری قرار می‌گیرد که یا باید بچه‌اش را نجات دهد که اگر چنین کند باید ناموس خودش را بدهد یا اینکه هر دو بمانند و بمیرند. درونمایه داستان فیلم درباره از خودگذشتگی این زن است. وی درباره حمایت سازمان‌ها از ساخت این فیلم گفت: برای ساخت این فیلم به خیلی از نهادها رفتم. حتی با تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی فیلمنامه این کار را به حوزه هنری دادیم ولی موافقت نشد. فیلمنامه را به بنیاد فارابی تحویل دادیم ولی آنجا هم با این کار موافقت نکردند.


Page Generated in 0/0054 sec