printlogo


کد خبر: 128577تاریخ: 1393/8/25 00:00
اخبار

سلیمی: وزارت ورزش هیچ حمایتی از وزنه‌برداران نکرد
بهداد سلیمی در گفت‌و‌گو با تسنیم، درباره اینکه باید در مسابقات جهانی روی تخته برود، اظهار داشت: مشکل آسیب‌دیدگی ندارم و تنها مشکل این است که بعد از مسابقه سنگین در بازی‌های آسیایی باید در یک پیکار دیگر روی تخته بروم. بعد از سفر به کره‌جنوبی، ریکاوری کردم و سپس در لیگ حاضر شدم که حضور در لیگ لطمه زیادی به من زد. دارنده مدال طلای جهان و المپیک در پاسخ به این سوال که آیا با وجود توقعات بالای مردم کار برایت سخت‌تر نخواهد شد، عنوان کرد: تمام تلاشم را خواهم کرد ولی این انتظاری است که مردم دارند. مردم نظر لطفشان است که برای من مدال کنار گذاشته‌اند اما چیزی که هست باید انتظارات بجا باشد و توقعات ورزشکار را نیز باید برآورده کرد. متاسفانه بعد از بازی‌های آسیایی همه چیز رها شد و مظلوم‌ترین تیم وزنه‌برداری راهی مسابقات جهانی شده و هیچ حمایتی از سوی وزارت ورزش نشد. سلیمی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه به نظر می‌رسد اختلاف نظر بین مسؤولان وزارت با رئیس فدراسیون دلیل بی‌توجهی به ملی‌‌پوشان وزنه‌برداری است، خاطرنشان کرد: اگر بحث سیاسی‌بازی است و سیاست، پشت‌پرده این کار است و این موضوع نباید به ورزشکار مربوط شود و آن را به ما ربط می‌دادند. اگر مشکل سیاسی باشد نباید روحیه ما خراب می‌شد و باید این مسائل را بین خودشان حل می‌کردند. کار من خیلی سخت است و 2 وزنه‌بردار روس که راهی آلماتی شده‌اند رکوردهای خوبی دارند و با استراتژی و برنامه خاص خواهند آمد. با وجود این تلاش می‌کنم و هر کشور و ورزشکاری که زحمت بیشتری بکشد روی سکو خواهد رفت. برخورد با قهرمانان برای ما متفاوت است و همه کشورها برای قهرمانان خود ارزش قائل می‌شوند و حتی خدمات ویژه به آنها می‌دهند اما در ایران هیچ توقعی برآورده نشده و توقع بالایی دارند.

نامه محرومیت بازیکن تیم ملی
به فدراسیون فوتبال رسید
به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا رای انضباطی محمد خانزاده که به امضای جیمز کیچینگ، دبیر کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا رسیده، را  اعلام کرده است:
1- به استناد ماده 76 آیین‌نامه انضباطی AFC  و با توجه به مواد 57 و ماده 18 آیین‌نامه هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی اینچئون، خانزاده برای 2 بازی از حضور در مسابقات رسمی محروم شده است. این رای مطابق با ماده 2/38 «د» است.
2- این رای علاوه بر محرومیت خانزاده به‌دلیل دریافت کارت قرمز در بازی ایران و ویتنام است.
3- براساس ماده 13 آیین‌نامه انضباطی AFC، به خانزاده جهت رعایت و جلوگیری از بروز مشکل مشابه در آینده اخطار داده می‌شود.
4- به محمدرضا خانزاده یادآور می‌شویم که تکرار این تخلف و تخلفات مشابه، تنبیهات شدیدتری را در پی خواهد داشت.


Page Generated in 0/0054 sec