printlogo


کد خبر: 128604تاریخ: 1393/8/25 00:00
سلام وطن

 کمی هم عدالت در دادن پست‌های دولتی بد نیست. آیا باید برخی فتنه‌گران که سال 88 رسماً قصد براندازی داشتند، به جای گذراندن دوران محکومیت، با صدرنشینی و گرفتن مسؤولیت، بار دیگر مواردی را مطرح کنند که بارها و بارها دروغ بودن و غیرکارشناسانه بودن‌شان از سوی بزرگ‌ترین اطبای کشور اعلام شده است؟ آیا قحط‌الرجال و درباره مسؤول سازمان موردنظر قحط‌النساء است؟!
حسینی
  با آنکه این همه سفارش از سوی بزرگان برای افزایش جمعیت شده، از سوی دولت محترم، تسهیلاتی برای این امر در نظر گرفته نمی‌شود، هیچ؛ تسهیلات قبلی هم لغو می‌شود(!) دولت در بخشنامه‌ای، مرخصی فرزنددار شدن پدر را حذف و منوط به شاغل بودن مادر کرده، در واقع بی‌سر و صدا مصوبه مجلس را یکطرفه لغو کرده است.
سجادزاده
  در دولت آقای روحانی، مانند دوران دولت دهم، جملات جدیدی باب شده. مثلاً هر کاهش تورمی به معنای کاهش قیمت نیست، هر توافقی که به ضرر کشور و حقوق مسلم هسته‌ای ملت باشد، به معنای زیان وارد شدن به کشور نیست، هر رشد اقتصادی‌ای به معنای رشد واقعی اقتصادی نیست و... این چیزها را ما که کارشناسی ارشد داریم ولی باز هم باسواد محسوب نمی‌شویم متوجه نمی‌شویم. مسؤولان دولت لطفاً ما را روشن کنند که منظور از این حرف‌ها و سخنان چیست!
عبدی‌کیا


Page Generated in 0/0052 sec