printlogo


کد خبر: 128702تاریخ: 1393/8/27 00:00
سرخط خبر

  عضویت بورس کالای ایران در اتحادیه الکترونیکی بین بورسی (IEU) مورد تصویب اعضا قرار گرفت.
  منابع پاکستانی با اشاره به قاچاق سوخت از ایران به پاکستان اعلام کردند در کنار دیگر وسایل حمل و نقل، از قاطر و همچنین کودکان برای حمل سوخت ارزان ایران به داخل خاک پاکستان استفاده می‌شود.
  علیرضا خسروی، عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: وزیر راه و شهرسازی در جلسه کمیسیون قول داده بود که مسکن مهر را با تعهدات قبلی به اتمام برساند.
  در پایان معاملات دیروز بازار سرمایه شاخص بورس با رشد ۳۵ واحدی در مرز ۷۶ هزار واحد قرار گرفت.
  درحالی که قیمت نفت در چند ماه گذشته ۳۰ درصد کاهش یافته، هیچ کشوری به اندازه روسیه از افت قیمت‌ها آسیب نمی‌بیند و در مقابل، ژاپن و حوزه یورو بیشتر از دیگر مصرف‌کنندگان از افت قیمت نفت استقبال می‌کنند.
  محمود حسن‌ولی، مدیرعامل اتحادیه سراسری گل و گیاه گفت: به‌رغم بی‌مهری‌های صورت گرفته در گذشته پایانه صادراتی گل و گیاه تاکنون بیش از 80 درصد پیشرفت داشته و در سال آینده راه‌اندازی می‌شود.
  علی طیب‌نیا، وزیر امور اقتصادی و دارایی امروز درباره ورود کالاهای قاچاق از مبادی رسمی به نمایندگان گزارش می‌دهد.
  راکت اینترنت، یک سرمایه‌گذار در زمینه تجارت الکترونیک است که گفته شده قرار است تا پایان سال ۲۰۱۵ بالغ بر ۱۰ استارت‌آپ جدید دیگر راه‌اندازی کند.
  بانک مرکزی اعلام کرد: ارقام برآوردی و پیش‌بینی بانک جهانی محک و معیاری برای سنجش ارقام تولید شده توسط مراکز رسمی معتبر نبوده و اینگونه استنادات ثمره‌ای جز تضعیف نظام آماری کشور آن هم به شکلی غیرعلمی و غیرمستند به همراه نخواهد داشت.
  قیمت هر کیلوگرم مرغ تازه در بازار مصرف از 5500 تا 5800 تومان به 6400 تا 6600 تومان افزایش یافته است.
  حمید چیت‌چیان، وزیر نیرو گفت: بارندگی‌ها همین‌گونه ادامه پیدا کند می‌توانیم به رفع خشکسالی امیدوار باشیم. چیت‌چیان افزود: در سال آبی جدید که از اول مهر آغاز شده تا 24 آبان متوسط بارش کشور 27 میلی‌متر بوده که این میزان 50 درصد بیش از بارش سال گذشته و 60 درصد بیش از متوسط 47 سال گذشته بوده است.
  محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی گفت: چهارشنبه این هفته موضوع استمهال وام کشاورزان خسارت‌دیده از سرما و خشکسالی در دولت بررسی می‌شود که در صورت تصویب، وام اینگونه کشاورزان تا 3 سال استمهال می‌شود.
  کوروش پرند، معاون وزیر کار می‌گوید: 4 طرح جدید اشتغالزایی برای روستاها، مناطق محروم، عشایر، فارغ‌التحصیلان بیکار دانشگاهی و زنان به دولت ارائه و رونمایی شد.
  رضا تاژور، مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری سازمان توسعه تجارت ایران با بیان اینکه با معافیت‌های مالیاتی صادرکنندگان توافق شد، گفت: علاوه‌ بر این برای توسعه روابط تجاری،10 رایزن انتخاب و در کشورهای هدف مستقر شدند.
  سامانه ثبت اطلاعات حوادث و سوانح حمل‌ونقل از طریق پایگاه وزارت راه و شهرسازی به نشانی HAVADES.MRUD.IR آغاز به کار کرد.
  پاتریک بلن، رئیس انجمن خودروسازان فرانسه به همایش بین‌المللی صنعت خودرو ایران می‌آید.
  علی‌ ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام مطالعه پیشنهادات افزایش دستمزد کارگران گفت: تعیین دستمزد سال آینده با تبعیت از قانون و براساس نظام تورم و چانه‌زنی صورت می‌گیرد.
  علیرضا فیض‌بخش رئیس ستاد حمل و نقل و مدیریت مصرف سوخت با اشاره به خروج ۱۳۰ هزار خودروی فرسوده توسط بخش خصوصی در ۲۲ هفته اخیر گفت: طبق برآوردها ۸۰۰ هزار خودروی فرسوده دیگر وجود دارد.
 


Page Generated in 0/0058 sec