printlogo


کد خبر: 128726تاریخ: 1393/8/27 00:00
اخبار

حیدری:کره برای انتقام نیامده است
هافبک تیم‌ملی ایران با بیان اینکه کره به فکر انتقام‌گیری از ایران نیست، گفت: ایران و کره برای جام ملت‌ها آماده می‌شوند و اهمیت این بازی برای مردم هم به حدی است که پیش‌بینی می‌کنم تماشاگران زیادی به ورزشگاه آزادی بیایند، چون می‌دانند حضورشان موثر است. خسرو حیدری پیش از آخرین تمرین تیم‌ملی فوتبال ایران قبل از بازی دوستانه با کره‌جنوبی در جمع خبرنگاران گفت: در یک هفته اخیر تمرین‌های خوبی را برگزار کردیم و سه‌شنبه (امروز) بازی مهمی با کره‌جنوبی خواهیم داشت. کره‌ای‌ها با تمام بازیکنان‌شان و با یک تیم کامل به ایران می‌آیند و این نشان می‌دهد بازی با ایران برایشان اهمیت زیادی دارد و امیدوارم با حضور هواداران‌مان و حمایت آنها بتوانیم - با آنکه یک بازی تدارکاتی را در پیش داریم - پیروز باشیم. در میان بازی‌های تدارکاتی که تاکنون تیم ملی داشته، بازی با کره‌جنوبی از همه مهم‌تر است. حریفان ما در جام ملت‌ها مانند قطر و بحرین 13 یا 14 بازی تدارکاتی کرده‌اند ولی ما دو، سه بازی بیشتر انجام نداده‌ایم و امیدوارم این مسابقه در راه آماده‌سازی تیم‌ملی در راه حضور در جام ملت‌ها بسیار مفید باشد. هافبک تیم ملی، در پاسخ به اینکه آیا معتقدید کره‌ای‌ها برای انتقام 2 شکست اخیری که مقابل ایران متحمل شده‌اند به تهران آمده‌اند، گفت: این بازی برای آنها اهمیت دارد اما فکر می‌کنم کره آمده تا یک بازی تدارکاتی خوب را انجام دهد.

پاداش ویژه‌ آبی‌ها برای برد داربی
سخنگوی استقلال می‌گوید اعضای هیات مدیره این باشگاه پاداش ویژه‌ای را در صورت موفقیت آبی‌پوشان در داربی در نظر گرفته‌اند. سیدسعید افجه‌ای در گفت‌وگو با سایت باشگاه استقلال، درباره جلسه هیات مدیره گفت: در این جلسه همه اعضا به جز آقای نجف‌نژاد حضور داشتند و تقریبا تمام وقت به استماع نظرات اعضا درباره مسائل فعلی و پیش روی باشگاه گذشت و به تصویب مصوبه خاصی منجر نشد. از مسائلی که در این جلسه مطرح شد، بررسی بودجه و تعهدات باشگاه بود و در ادامه بحث مفصلی درباره رویه امر خصوصی‌سازی باشگاه مطرح شد که بیشتر وقت را هم به خود اختصاص داد. در نهایت هم اعضا به توافق رسیدند که اسناد مربوطه نیاز به کارشناسی بیشتری دارد و کاملا آماده نیست. بدیهی است به مجرد بررسی و تکمیل، مدارک به مراجع ذی‌صلاح ارائه می‌شود. اتخاذ تدابیر لازم در 2 بازی پیش روی استقلال هم از بحث‌های مهم این جلسه بود. به هر حال ما 2 بازی حساس پیش رو داریم که یکی از آنها داربی است و دیگری بازی با ذوب‌آهن در جام حذفی که برای ما بسیار مهم تلقی می‌شود. امتیازاتی که در این دیدار تقسیم می‌شود تفاوتی با دیگر بازی‌ها ندارد و اعضای هیات‌مدیره اعتقاد دارند نباید درباره حساسیت داربی بزرگنمایی شود. ما به کادر فنی استقلال اعتماد داریم و مطمئن هستیم با درایت آنها نتیجه مطلوب حاصل می‌شود. ضمن اینکه حساسیت دیدار با ذوب‌آهن برای ما کمتر از داربی نیست.

توقف ایتالیا و پیروزی پرگل هلند
دور انتخابی رقابت‌های یورو 2016 با برگزاری 8 دیدار در سراسر قاره اروپا پیگیری شد. در یکی از حساس‌ترین بازی‌های برگزار شده، ایتالیا در خانه به دیدار کرواسی رفت که این بازی با تساوی یک - یک به پایان رسید. پیش از شروع این دیدار زمزمه‌های زیادی درباره لغو بازی به دلیل بارش شدید باران به گوش می‌رسید ولی در هر صورت 2 تیم در هوای بارانی شهر میلان به مصاف هم رفتند. بازی با حملات ایتالیای میزبان شروع شد و این تیم توانست با ضربه آنتونیو کاندروا در دقیقه 11 به گل برسد. 4 دقیقه بعد اشتباه بوفون و مدافعان ایتالیا باعث شد تا ایوان پریسیچ در دقیقه 15 بازی را به تساوی کشاند. حادثه مهم نیمه نخست مصدومیت لوکا مودریچ ستاره کرواسی بود که زمین مسابقه را ترک کرد. در نیمه دوم کرواسی تیم برتر زمین بود و توانست بازی را به کنترل خود در آورد. کونته، سرمربی ایتالیا نیز برای افزایش قدرت خط حمله خود گراتزیانو پله و استفان الشعراوی را به میدان فرستاد ولی حضور این دو بازیکن نیز نتوانست باعث گل زدن ایتالیا شود تا در نهایت بازی با تساوی
یک - یک به پایان برسد و یک امتیاز سهم هر دو تیم شود.هلند که با گاس هیدینک شرایط خوبی در جدول رده‌بندی نداشت، توانست در خانه با 6 گل لتونی را در هم بکوبد تا شرایط خود را بهبود بخشد. شاگردان هیدینک در همان ابتدا ابتکار عمل را در دست گرفتند و با ضربه روبین فان‌پرسی در دقیقه 5 به گل رسیدند. آرین روبن و یان کلاس هونته‌لار دیگر گل‌های لاله‌های نارنجی را در نیمه نخست به ثمر رساندند تا هلند با برتری 3 بر صفر نیمه نخست را به پایان ببرد. لاله‌های نارنجی در نیمه دوم نیز 3 گل دیگر به ثمر رساندند. جفری بروما، آرین روبن و هونتلار در نیمه دوم 3 گل دیگر هلند را به ثمر رساندند تا این دیدار با برتری 6 بر صفر شاگردان هیدینک به پایان برسد. در این دیدار دنی بلیند، هافبک هلندی‌ها مصدوم شد و زمین مسابقه را ترک کرد تا نگرانی‌های منچستر‌یونایتد در خط دفاع افزایش یابد.


Page Generated in 0/0060 sec