printlogo


کد خبر: 128750تاریخ: 1393/8/27 00:00
سلام وطن

 سامانه ۱۶۹۰ طرح تحول نظام سلامت هنوز چند روزی از افتتاحش نگذشته، هزاران مراجعه‌کننده داشته که نشانه ضرورت نظارت دقیق‌تر و با اقتدار بیشتر است. امیدواریم چنین سامانه‌هایی در سایر بخش‌های اجرایی نیز راه‌اندازی شود.
جوهری
  از شخص سید بزرگوار و توانا، جناب آقای دکتر قاضی‌زاده‌هاشمی وزیر محترم بهداشت به خاطر تلاش‌های مؤثر در رفع مشکلات درمانی و فراجناحی عمل کردن قدردانی می‌کنیم. کشور به چنین مدیران به معنای واقعی کلمه «مدیر»، «کاربلد» و «مدبر» نیاز دارد، نه مشتی سیاست‌زده سیاست‌باز که جز نفع خود و بالاتر از آن، اربابان خارجی‌شان که فتنه را بر این کشور تحمیل کردند، به چیز دیگری نمی‌اندیشند. برای دکتر هاشمی عزیز و مدیرانی از جنس ایشان، توفیق بیشتری از خدای متعال مسألت داریم.
مرادی
  با توجه به زیاده‌خواهی‌های بی‌پایان آمریکا که با روحیه دولت فعلی و دیپلمات‌های مذاکره‌کننده ما بیشتر هم شده، واقعاً نمی‌شود به نتیجه مذاکرات، اگر سال‌ها هم طول بکشد، امید داشت. البته به این ترتیب،  منافع آمریکا تأمین می‌شود و با تداوم توقف فعالیت‌های هسته‌ای، به هدف اصلی‌اش می‌رسد ولی حقوق از دست رفته ایران چه می‌شود؟
نجاریان
  کمی هم خوب است دغدغه‌های مردم برای دولت اهمیت پیدا کند و به اوضاع معیشتی ملت‌ـ‌همان‌طور که وعده کرده بودندـ سر و سامان دهند.
یک هموطن


Page Generated in 0/0080 sec