printlogo


کد خبر: 129049تاریخ: 1393/9/2 00:00
سلام وطن

 با این آلودگی‌ای که هوا دارد و کسانی برخلاف مسؤولیتی که عاشقانه دنبالش بودند تا بار دیگر آن را به‌دست آورند، حالا اصلا نه راهکاری دارند و نه برنامه‌ای داشته‌اند، مردم چه باید بکنند؟ تا کی تعطیل کردن و اجازه ندادن به خودروها برای تردد؟ آیا نباید مسؤولان راهکاری اساسی بیندیشند و آن را پیاده کنند؟ آیا سیاسی‌کاری و انواع بداخلاقی و فرافکنی و طرح چندباره ادعاهایی که کارشناسان علم پزشکی آن را بارها رد کرده‌اند، وظیفه‌تان است یا انجام مسؤولیت محوله؟ خانم! چه جوابی دارید؟
کریم‌فر
 اگر این وضع آلودگی هوا ادامه داشته باشد و مسؤولان هم بی‌تفاوت باشند، چگونه می‌توانند پاسخ بدهند؟ آیا این رفتار درست است؟ چرا مانند محتوای مذاکرات هسته‌ای درباره این موضوع هم سکوت کرده‌اند؟ مردم را نامحرم ندانید آقایان و خانم‌های مسؤول.
ساداتی
 با آنکه ایران همه مواردی را که آمریکا درباره مساله هسته‌ای خواست انجام داد ولی هنوز هم باج‌خواهی و زیاده‌طلبی می‌کند و با آنکه وضع داخلی و بین‌المللی‌اش خوب نیست و دیگر کدخدا وجود خارجی ندارد ولی باز هم از موضع بالا با مذاکره‌کنندگان ما صحبت می‌کند؛ به خاطر همین هم مذاکرات تاکنون نتیجه نداشته. باید مذاکره‌کنندگان ما با اقتدار با آن رژیم گفت‌وگو کنند.
مرادی‌خواه


Page Generated in 0/0067 sec