printlogo


کد خبر: 129223تاریخ: 1393/9/5 00:00
سرخط خبر

 محمود واعظی، وزیر ارتباطات با بیان اینکه از سهم کل دولت در زمینه حق‌السهم از محل نرم‌افزارهای کاربردی نمی‌توانیم بگذریم، گفت: درباره این موضوع در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات صحبت شده و آیین‌نامه‌ای برای آن تنظیم و ابلاغ کرده‌ایم.
 کارشناسان اقتصادی برآورد کردند اقتصادهای جهان در سال ۲۰۱۵ از افت قیمت نفت ۲۰۰ میلیارد دلار سود می‌برند و به همین نسبت از درآمد کشورهای نفتی کاسته می‌شود.
 براساس مصوبه هیأت وزیران، وزارت راه مجاز شد برای اجرای آزادراه تبریز – شهر سهند به طول حدود ۲۰ کیلومتر نسبت به انعقاد قرارداد مشارکت با شرکت احداث، نگهداری و بهره‌برداری از آزادراه تبریز- شهر سهند اقدام کند.
 هیأت ۱۹ نفره از اتحادیه واردکنندگان برنج ایران برای بازدید از کارخانه‌ها، مزارع و آزمایشگاه‌های برنج به لاهور پاکستان سفر می‌کند.
 محمدجعفر علیزاده، مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی از افتتاح قسمتی از فاز اول مصلای امام خمینی(ره) در سال ۹۴ خبر داد. فاز اول این پروژه 63 هکتار وسعت دارد و دارای 300 هزار مترمربع ساختمان ویژه است که پیچیده‌ترین ابنیه‌های مصلا نیز در آن قرار دارد.
 حسن ولی‌پور، مدیرعامل عمران پردیس با بیان اینکه قیمت مسکن مهر فاز ۱۱ این شهر افزایش نیافته، از برگزاری جلسه‌ای با حضور رسانه‌ها برای اعلام دلایل فراخوان واریز ۱۲ میلیونی خبر داد و گفت: یک ریال از آورده متقاضیان صرف خدمات زیربنایی نشده است.
 در حال حاضر حدود 8000 روستا به گفته وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به اینترنت دسترسی دارند که این رقم تا پایان امسال به 12 تا 13 هزار روستا خواهد رسید.
 مجلس تصویب کرد حداقل 50 درصد سود شرکت‌های دولتی و بانک‌ها به حساب درآمد عمومی واریز شود.
 معاملات امتیاز تسهیلات مسکن دیروز با کاهش همراه بود به‌طوری‌که اوراق تسهیلات آبان ۹۳ با 9/3 درصد کاهش به ۸۵۰ هزار و ۲ ریال رسید.
 غلامحسین شافعی، رئیس اتاق بازرگانی ایران با اشاره به اینکه تنها یک جلسه شورای گفت‌و‌گو برگزار نشده است، گفت: دولت و بخش خصوصی درباره تغییر نحوه دریافت مالیات از پیمانکاران مقرر کرد بنای دریافت مالیات براساس دریافت فهرست از پیمانکاران باشد.
 


Page Generated in 0/0063 sec