printlogo


کد خبر: 129250تاریخ: 1393/9/5 00:00
اخبار

مخالفت سازمان لیگ با درخواست درخشان
حمید درخشان در جلسه ای با مسؤولان سازمان لیگ نتوانست آنها را برای تعویق دیدار این تیم با گل گهر سیرجان در جام‌حذفی متقاعد کند. برنامه متراکم لیگ‌برتری‌هایی که در جام‌حذفی هم حضور دارند، بیش از همه برای استقلال و پرسپولیس دردسرساز است. آنها بعد از برگزاری داربی در روز دوم آذر باید ابتدا در مرحله یک چهارم نهایی جام‌حذفی به ترتیب به مصاف ذوب‌آهن و گل‌گهر سیرجان بروند و در صورت پیروزی برابر این دو حریف باید روز 14 آذر بار دیگر با هم بازی کنند. ضمن اینکه قبل از این بازی، آنها باید در هفته شانزدهم لیگ‌برتر به مصاف حریفان خود یعنی راه‌آهن و نفت هم بروند. حمید درخشان نتوانست شادی پیروزی در داربی را در روز سوم ببیند، او قبل از حضور در تمرینات تیم با غضب بسیار می‌گفت: این همه مصدوم داشتیم، چند نفر هم در داربی مصدوم شدند من چطور باید در 9 روز آینده 3 بازی به این سختی را انجام دهم چه کسی را باید به میدان بفرستم؟ این در شرایطی بود که حتی صحبت کردن عادی برای او از فرط عصبانیت و هیجان سخت بود. مسؤولان سازمان لیگ و کمیته مسابقات به او گفته بودند به علت اعلام برنامه‌ها هیچ راهی برای تعویق دیدارها وجود ندارد و او باید تیمش را پنجشنبه یعنی 4 روز بعد از داربی حساس 79 به مصاف گل‌گهر در سیرجان ببرد. گفتنی است استقلال و امیر قلعه‌نویی هم چنین درخواستی را از مسؤولان سازمان لیگ دارند.

مبعلی صدرنشین جدول گل‎سازان لیگ
ایمان مبعلی که 6 پاس گل برای هم‌تیمی‌هایش صادر کرده است، در این رده‌بندی بالاتر از جاسم کرار ستاره عراقی استقلال، مهدی طارمی مهاجم بوشهری پرسپولیس، لوسیانو ادینهو و محمدرضا خلعتبری قرار گرفته است. ایمان مبعلی هافبک بازیساز نفت تهران که در این فصل بازی‌های درخشانی ارائه کرده و یکی از عوامل اصلی رسیدن تیمش به رده دوم جدول رده‌بندی بوده، با ارسال 6 پاس گل در نیم فصل نخست لیگ برتر عنوان بهترین پاسور لیگ را در اختیار گرفت.

قلعه‌نویی: در 3-2 پست تقویت می‌شویم
قلعه‌نویی که دیروز میزبان مراسم یادبود غلامحسین مظلومی در مسجد نور تهران بود وعده داد 2 یا 3 بازیکن تیمش را تغییر می‌دهد. این تصمیم در پی شکست استقلال در داربی قطعی شده است. قلعه‌نویی در حالی این خبر را در اولین مصاحبه بعد از داربی به زبان آورده که هیچ نامی را مشخص نکرده است اما به گفته او 2 یا 3 نفر از استقلال بیرون خواهند رفت. این در حالی است که استقلال پنجشنبه بازی مهمی با ذوب‌آهن دارد. قلعه‌نویی که از برنامه‌ریزی این مسابقه راضی نیست، می‌گوید: دیدار روز پنجشنبه ما با تیم ذوب‌آهن در مرحله
یک چهارم نهایی جام حذفی با فاصله کم برگزار می‌شود و این تیم اصفهانی تیم بسیار خوبی است و نتایج خوبی هم در هفته‌های اخیر گرفته است، در حالی که ما مشکلات خاص خود را داریم. او با همان صراحت خاص خودش با انتقاد از عملکرد تیمش می‌گوید: نیم‌فصل برای استقلال اصلا خوب نبود، 7 هفته اول خوب بودیم ولی در بقیه هفته‌ها خوب بازی نکردیم.
 


Page Generated in 0/0086 sec