printlogo


کد خبر: 129279تاریخ: 1393/9/5 00:00
سلام وطن

 رئیس‌جمهور آمریکا با پافشاری بر منافع این کشور و تأکید بر اینکه «لغو تحریم‌ها قابل مذاکره نیست»، چرا نمی‌گذارد کسانی که این همه می‌گفتند قدرت‌های دنیا را تسلیم خود کردیم و ایران هسته‌ای پذیرفته شد، جشن ملی بگیرند؟!
حسین‌پور
  تیم مذاکره‌کننده در مقابل زیاده‌خواهی حریف عقب نشست و توقف فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای که به ضرر کشور و به سود شیطان بزرگ است، باز هم به ثمن بخس ادامه می‌یابد. با این شیوه مذاکراتی از سوی تیم دولت، آقای دکتر ظریف و دوستان باید رسماً اذعان کنند تاکنون پیروز مذاکرات 14 ماه اخیر، نه ایران و نه سایر کشورهای دخیل در مذاکرات و تنها و تنها آمریکا بوده است.
سیدی
 واقعیت این است که بهترین دیپلمات‌های دنیا تا اینجای کار با توفیق عجیبی توانسته‌اند دانش اتمی ایران و زحمات دانشمندان‌مان را عقیم کنند؛ به گونه‌ای که مطمئنم خود کری، اشتون و سایر دیپلمات‌های مستکبر در خواب هم نمی‌دیدند کسانی از سوی دولت ایران به مذاکره با غرب اعزام شوند که اینگونه بشود راضی‌شان کرد. دست‌تان درد نکند؛ واقعاً گل کاشتید!
منصوری‌زاد
 ثمرات علمی استقامت ملت ایران طی 36 سال اخیر و به زانو درآوردن مستکبران، با طبل توخالی مذاکره مستقیم با آمریکا که برخی آن را در یکی‌ـ‌دو سال اخیر به ملت حقنه کردند، برای ماهی 700 میلیون دلار پول خودمان، دارد از بین می‌رود!
یک هموطن
 


Page Generated in 0/0048 sec