printlogo


کد خبر: 129385تاریخ: 1393/9/8 00:00
سرخط خبر

 واردات نفت ژاپن از ایران در اکتبر ۲۰۱۴ با افزایش ۲۸ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال به ۱۸۰ هزار بشکه در روز رسید.
 واگیت آلکپروف، رئیس شرکت لوک اویل روسیه از تمایل این شرکت برای فعالیت دوباره در ایران خبر داد و گفت: لوک اویل می‌خواهد در صورت امکان، پس از برداشته شدن تحریم‌ها به پروژه اناران در ایران بازگردد.
 دیزانی آلیسون مادوکه، وزیر نفت نیجریه به‌عنوان رئیس جدید اوپک انتخاب شد.
 سود بازار تجهیزات وای‌فای تا سال ۲۰۱۸ به 3 میلیارد دلار خواهد رسید که رشدی بیش از ۵ برابر را نسبت به وضع کنونی نشان می‌دهد.
 بیژن نامدارزنگنه، وزیر نفت ایران با مدیران ارشد ۲ شرکت بریتیش پترولیوم و شل انگلیس که عنوان بدهکارترین شرکت‌های خارجی به شرکت ملی نفت ایران را یدک می‌کشند و مدیران ارشد توتال فرانسه در وین دیدار و گفت‌وگو کرد.
 عباس رنجبر، عضو انجمن پرورش‌دهندگان قارچ، میانگین قیمت فروش هر کیلوگرم قارچ در واحدهای تولیدی را 4500 تومان عنوان کرد.
 محمدعلی پورمختار، رئیس کمیسیون اصل نود مجلس از قرائت گزارش زمینخواری تا یک ماه آینده در صحن علنی مجلس خبر داد.
 رویترز به نقل از منابع غیر رسمی اعلام کرد شرکت هندی اسار به ایران پیشنهاد کرده است در قبال پول نفت وارداتی از این کشور 5/2 میلیارد دلار فولاد به ایران صادر کند.
 اسماعیل خاتمی‌مقدم، رئیس انجمن غذایی مازندران با بیان اینکه میلیاردها تومان از سرمایه صنایع لبنی در بخش شیرخشک راکد شده است، گفت: صنایع لبنی شیر مازاد را به پودر شیر تبدیل می‌کنند و در حال حاضر حدود 23 هزار تن  به ارزش بیش از 220 میلیارد تومان شیر خشک در انبارهای صنایع لبنی موجود است.
 داوود کشاورزیان، معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه برای نگهداری راه‌های شریانی به 3 هزار و 200 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم، گفت: امسال دولت رقمی بالغ بر 2 میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار برای نگهداری راه‌ها در اختیار سازمان گذاشته است.
 ابراهیم درستی، رئیس اتحادیه لوازم صوتی و تصویری گفت: در حال حاضر حدود 70 تا 75 درصد گوشی‌های 500 هزار تومان به بالا از طریق قاچاق وارد می‌شوند، ولی در گوشی‌های با نرخ کمتر از 500 هزار تومان میزان قاچاق بسیار کمتر است.
 


Page Generated in 0/0064 sec