printlogo


کد خبر: 129532تاریخ: 1393/9/10 00:00
تازه‌ها

دومین رسوایی بهار کلید می‌خورد
 فیلم «رسوایی 2» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی بهار 94 جلوی دوربین می‌رود. به گزارش مهر، مسعود ده‌نمکی که بتازگی پروانه ساخت فیلم سینمایی «رسوایی 2» را دریافت کرده است، قرار است این فیلم را بهار 94 جلوی دوربین ببرد البته این فیلم قرار بود پس از پایان پخش سریال «معراجی‌ها» جلوی دوربین برود. ده‌نمکی عجله‌ای برای رساندن این فیلم به سی‌وسومین جشنواره فیلم فجر ندارد و با توجه به اینکه قرار است پیش‌تولید این پروژه سینمایی اواخر زمستان آغاز شود، این امکان دیگر چندان میسر نیست که این بار هم فیلم ده‌نمکی به اکران نوروزی برسد. داستان «رسوایی 2» مضمونی عرفانی و اخلاقی دارد و از زمانی آغاز می‌شود که روحانی داستان «رسوایی 1» از شهر خود خارج شده و به یک شهر فرضی سفر می‌کند. شنیده‌ها حاکی از آن است که شخصیت اصلی داستان در «رسوایی» که نقش آن را اکبر عبدی بازی می‌کرد، در این فیلم سینمایی نیز حضور دارد اما اینکه باز هم در لباس روحانیت حاضر شود یا خیر، هنوز مشخص نیست.

دهمین فیلم قاسم جعفری با آغاز فصل سرما جلوی دوربین می‌رود
قاسم جعفری در پی صدور پروانه ساخت فیلم سینمایی «به پشت سر نگاه نکن» گفت: این فیلم با آغاز فصل سرما جلوی دوربین می‌رود. کارگردان فیلم سینمایی «پروانگی» در گفت‌وگو با سینماپرس افزود: «به پشت سر نگاه نکن» داستان امید دوباره است. قصه آدم‌هایی در این شهر که نمی‌خواهند به ته خط برسند و به هر دستاویزی چنگ می‌زنند تا بمانند و ماندگار شوند. برای مازیار و فروغ موسیقی شاید فقط یک بهانه باشد. راه ارتباط نزدیک‌تر و صمیمی‌تر با مردمی که غرق روزمرگی شده‌اند و دیگران را نمی‌شنوند. آنها فکر می‌کنند آدم‌ها گاهی باید یاد بگیرند آنچه را که پشت سر گذاشته‌اند، در همان گذشته بگذارند و به مقصد فکر کنند. گاهی هم لازم است به پشت سر نگاه نکرد! جعفری «به پشت سر نگاه نکن» را دهمین فیلم سینمایی خود خواند و گفت: این دومین همکاری من با خسرو نقیبی به عنوان فیلمنامه‌نویس است که پیش از این با وی در «عین شین قاف» که اینک آماده نمایش شده است همکاری داشتم. وی درباره روند تولید این فیلم اظهار داشت: داستان این فیلم خیابانی در زمستان تهران می‌گذرد و گروه این روزها در حال پیش‌تولید و انتخاب بازیگران اصلی کار برای آغاز فیلمبرداری با شروع فصل سرما است و هنوز حضور هیچیک از عوامل این فیلم قطعی نشده است. جعفری در عین حال از روابط عمومی سازمان سینمایی انتقاد کرد و گفت: صبح امروز سازمان سینمایی این خبر را رسانه‌ای کرده اما متأسفانه نام فیلم را به اشتباه «به پشت سر نگاه کن» درج کرده‌اند که به این وسیله اصلاح می‌کنم. گفتنی است، قاسم جعفری پیش از این فیلم‌هایی همچون «دختران»، «مجنون لیلی»، «قاصدک» و... را ساخته است. «همسفر»، «خط قرمز» و «مسافری از هند» از جمله آثار تلویزیونی این کارگردان است.

هجوم ابرقهرمانان به تلویزیون آمریکا
شبکه سی‌دابلیو اعلام کرد 2 قسمت این هفته سریال‌های ابرقهرمانی‌اش داستانی مشترک خواهد داشت. به گزارش تسنیم، شبکه سی دابلیو آمریکا اعلام کرد سریال‌های «کماندار» و «فلش» این هفته، قبل از تعطیلات کریسمس با دو اپیزود ویژه دنبال می‌شوند. قرار است روز سه‌شنبه در اپیزود جدید سریال «فلش» داستانی آغاز شود و چهارشنبه در اپیزود جدید سریال «کماندار» تمام شود. این دو قسمت تحت مجموعه «کماندار در برابر فلش» شناخته می‌شود و ظاهرا در قسمتی از سریال، این دو ابرقهرمان هم قرار است رودرروی یکدیگر بایستند. داستان این ویژه‌برنامه از جایی آغاز می‌شود که «کماندار سبز» برای پیدا کردن مجرمی به شهر سنترال سیتی می‌رود. جایی که «فلش» زندگی می‌کند و به او پیشنهاد کمک می‌دهد اما مشخص می‌شود فلش هنوز خیلی از کار‌های یک ابرقهرمان را بلد نیست. این در حالی است که شبکه فاکس سریال گاتهام را که مضمون کمیک‌بوکی دارد، برای تعطیلات کریسمس به پایان برده و «کنستانتین» هم این هفته موقتا به پایان رسید. سریال ابرقهرمانی کمپانی مارول، «ماموران شیلد» هم بزودی و با پخش قسمت آخرش در سال جدید به تعطیلات زمستانی خواهد رفت. جالب است که همه این اتفاقات در طول تقریبا یک هفته خواهد افتاد و می‌توان گفت در این یک هفته ابرقهرمانان کمیک‌بوکی هیجان زیادی به تلویزیون آمریکا خواهند داد.


Page Generated in 0/0194 sec