printlogo


کد خبر: 129536تاریخ: 1393/9/10 00:00
اخبار

عبدی: کمیته‌ انضباطی پشت سر هم اشتباه می‌کند
مربی تیم پرسپولیس با اعتراض شدید به رای صادره کمیته‌ انضباطی گفت: کمیته‌ انضباطی پشت سر هم اشتباه می‌کند.حسین عبدی در گفت‌وگویی درباره رای کمیته‌ انضباطی اظهار کرد: من به رای صادره شدیدا اعتراض دارم زیرا از همان ابتدا اصلا من مقصر نبودم. داور به اشتباه من را در بازی مقابل گسترش فولاد از بازی اخراج کرد، اما باز هم من را محروم کردند.ما از طرف باشگاه به رای کمیته‌ انضباطی اعتراض کردیم و بعد از آن نیز خودم شخصا به کمیته‌ انضباطی رفتم و توضیحاتی را ارائه کردم. اعضای این کمیته‌ هم با من هم‌عقیده بودند که داور به اشتباه من را از زمین اخراج کرده است. بنابراین گفتند شخصا نامه‌ای بنویسم و به رای صادره اعتراض کنم. من هم با نوشتن نامه به رای کمیته‌ انضباطی اعتراض کردم.بعد از اعتراض به رای منتظر بودیم که کمیته‌ انضباطی پاسخ اعتراض ما را بدهد، حتی در بازی مقابل استقلال تا آخرین لحظه منتظر بودیم که کمیته‌ انضباطی مرا ببخشد و به‌خاطر همین موضوع بود که لباس پوشیدم و روی نیمکت نشستم.
وقتی آقای بهروان تذکر دادند که روی سکوها بروم من هم بلافاصله نیمکت را ترک کردم. آقای بهروان و همین طور شیرازی شاهد ماجرا هستند، چرا از آنها سوال نمی‌کنند؟! مربی تیم پرسپولیس در ادامه با بیان اینکه اشتباه‌ها در کمیته‌ انضباطی پشت سر هم صورت می‌گیرد، اضافه کرد: انجام این اشتباه‌ها به ضرر پرسپولیس تمام خواهد شد. من واقعا از این موضوع ناراحت هستم. تا به حال از این قبیل محرومیت‌ها در کارنامه من نبود و از این به بعد هم دوست ندارم چنین محرومیت‌هایی باشد. ما از طریق باشگاه به رای صادره اعتراض می‌کنیم زیرا اعتقاد داریم رای صادره منصفانه نیست.

تیم‌های لیگ برتری آفریقای جنوبی، حریفان تدارکاتی ایران
حریفان تیم ملی فوتبال در اردوی آفریقا مشخص شدند. مهدی محمدنبی در جمع خبرنگاران از مشخص شدن حریفان تدارکاتی تیم ملی در اردوی آفریقای‌جنوبی خبر داد و اظهار کرد: این حریفان از تیم‌های لیگ برتری آفریقای جنوبی هستند، اما قطعی شدن آنها منوط به نظر کارلوس کی‌روش است که او هنوز پاسخ نهایی به ما نداده است. وی با بیان اینکه به خاطر فراهم کردن مقدمات برگزاری اردوی آفریقای جنوبی تیم ملی به فیلیپین سفر نکرده است، گفت: مشغول برنامه‌ریزی اردوی تیم ملی بزرگسالان و فراهم کردن شرایط برای حضور تیم ملی ایتالیا و تیم ملی روسیه در کشورمان هستیم و به همین خاطر به مراسم برترین‌های آسیا در فیلیپین نرفتم. وی در واکنش به اینکه چرا سهم ایران بین کاندیداهای برتر آسیا کاهش یافته است، گفت: این به خاطر تغییر رویکرد کنفدراسیون فوتبال آسیا است چرا که فدراسیون‌های دیگری همچون ژاپن، کره‌جنوبی و استرالیا هم امسال جوایز کمتری می‌برند. AFC می‌خواهد با بها دادن به کشورهای نوپایی چون افغانستان، تاجیکستان و... باعث انگیزه، رشد و پیشرفت آنها شود.

حمایت بلاتر از میزبانی ایران در جام ملت‌ها
یورو اسپرت مدعی شد ایران برای اخذ میزبانی جام ملت‌های آسیا از حمایت سپ بلاتر برخوردار است. سایت یورو اسپرت در گزارشی نوشت: در حالی که کشورهای زیادی آمادگی خودشان را برای میزبانی جام ملت‌های آسیا در سال 2019 اعلام کرده بودند، تنها ایران و امارات برای میزبانی این رویداد باقی ماندند و بقیه کشورها انصراف دادند. شیخ سلمان بن ابراهیم، رئیس بحرینی کنفدراسیون فوتبال آسیا در پاسخ به این سوال که میزبان جام ملت‌های 2019 چه زمانی مشخص می‌شود، گفت: هنوز تاریخی برای مشخص کردن میزبان جام ملت‌ها معین نکردیم ولی احتمالا در جلسه‌ای که اواسط سال آینده میلادی برگزار خواهیم کرد پس از کارشناسی‌های زیاد میزبان جام ملت‌های 2019 را مشخص می‌کنیم. امارات شانس زیای برای میزبانی این دوره از رقابت‌ها دارد. البته به نظر می‌رسد ایران نیز از حمایت بلاتر برای میزبانی جام ملت‌های آسیا بهره‌مند است.
رئیس فیفا سال گذشته به این کشور سفر کرد. شیخ سلمان ادامه داد: برایم فرق نمی‌کند کدام کشور میزبانی این رقابت‌ها را برعهده بگیرند. کارشناسان ما بررسی دقیقی انجام خواهند داد و با دقت میزبان را انتخاب می‌کنند. میزبانی جام ملت‌های آسیا نیازمند منابع مالی زیادی است که باعث شده 11 نامزد میزبانی جام ملت‌های 2019 به دو کشور کاهش پیدا کند. یورو اسپرت در ادامه نوشت: به نظر می‌رسد همین مسائل مالی مانع میزبانی ایران در جام ملت‌ها شود. مذاکرات طولانی مدت کی‌روش با فدراسیون فوتبال ایران نشان می‌دهد این کشور از مشکلات مالی رنج می‌برد.
 


Page Generated in 0/0156 sec