printlogo


کد خبر: 129745تاریخ: 1393/9/13 00:00
اخبار

گلایه بهداد سلیمی از وزیر ورزش
نایب‌قهرمان وزنه‌برداری جهان گفت: شرایط طوری شد که فکر کردیم بعد از بازی‌های آسیایی کار مسؤولان ورزش با وزنه‌برداری تمام شده و دیگر برای‌شان این رشته ورزشی اهمیتی ندارد و خیلی تنها به مسابقات جهانی اعزام شدیم. بهداد سلیمی در گفت‌وگویی اظهار داشت: پس از اینکه از بازی‌های آسیایی بازگشتم در حالی‌که خوب ریکاوری نشده بودم از طرف فدراسیون مجبور شدم در مسابقات لیگ شرکت کنم. حضور در مسابقات لیگ باعث شد هم بدنم به افت بازگشته و هم در اصفهان یک سرماخوردگی برایم به وجود بیاید که همین موضوع باعث شد در روند کاری‌ام در مسابقات جهانی اختلال ایجاد شده و اصلا برای این رقابت‌ها آماده نباشم و اگر مسابقات برای کسب سهمیه المپیک نبود، مطمئنا با این میزان آمادگی در آن شرکت نمی‌کردم و به خاطر اهمیت مسابقات مجبور شدم در آن شرکت کنم. وی ادامه داد: برای بازی‌های آسیایی مسؤولان ورزشی یک قولی به من دادند که پس از بازگشت از بازی‌های آسیایی و هنگام آماده‌سازی برای مسابقات جهانی، این قول 180 درجه برگشت و گفتند نمی‌توانیم این قول را عملی کنیم، هرچند که خواسته من بسیار کوچک بود. این موضوع روی روحیه من و سایر ملی‌پوشان تأثیر گذاشت. سلیمی یادآور شد: پس از بازی‌های آسیایی وزیر و معاون وی اصلا به ما سر نزدند و شرایط طوری شد که فکر کردیم بعد از بازی‌های آسیایی کار مسؤولان ورزش با وزنه‌برداری تمام شده و دیگر برایشان این رشته ورزشی اهمیتی ندارد و خیلی تنها به مسابقات جهانی اعزام شدیم و از هر لحاظی که فکرش را کنید چه روحی و چه مالی برای مسابقات جهانی از سوی مسؤولان حمایت نشدیم. برخوردهای پس از بازی‌های آسیایی باعث تضعیف روحیه ملی‌پوشان شد و با روحیه‌ای ضعیف راهی قهرمانی جهان 2014 قزاقستان شدیم. نایب‌قهرمان فوق‌سنگین جهان درباره تفاوت کادرفنی قبلی تیم ملی و کادرفعلی گفت: اگر مبنای مقایسه کیلو باشد، از این نظر در زمان کادر جدید پیشرفت خوبی داشتیم. من در بازی‌های آسیایی و کیانوش رستمی در قهرمانی جهان نسبت به رکوردهای خودمان در سال‌های گذشته بهتر بودیم. به نظر من کمی در مسابقات اخیر بدشانس بودیم و چون مجبور شدیم فشار تمرینات را بیشتر کنیم، مصدومان تیم‌ملی بیشتر شدند. سلیمی تصریح کرد: نمی‌خواهم کادرفنی قبلی را با فعلی مقایسه کنم. هم کورش باقری برای ما دو، سه سال زحمت کشید و نباید آن را نادیده گرفت و هم کادر جدید اما امسال بیشتر بدشانس بودیم.  

ایران میزبانی والیبال آسیا را گرفت
داورزنی در اجلاس سالانه هیأت‌رئیسه کنفدراسیون والیبال آسیا میزبانی ایران در قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۵ را قطعی کرد. در حالی که چندی پیش در کنگره جهانی FIVB میزبانی ایران در هجدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا و نوجوانان جهان در سال 2015 (1394) قطعی شده بود، اما به یکباره میزبانی نوجوانان جهان از ایران گرفته و به آرژانتین داده شد و همچنین بنا به دلایلی نامعلوم مسؤولان کنفدراسیون والیبال آسیا اعلام کردند که میزبانی ایران در قهرمانی آسیا در سال آینده دوباره در اجلاس هیأت‌رئیسه AVC مورد بررسی قرار خواهد گرفت. از این رو محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال که از اعضای اصلی هیأت‌رئیسه AVC است، یکشنبه‌شب به منظور شرکت در جلسه سالانه این هیأت تهران را به مقصد بانکوک تایلند ترک کرد و دیروز در مراسم بازگشایی دفتر AVC در تایلند که با حضور رئیس فدراسیون جهانی انجام شد، طی نشست‌های جداگانه با رؤسای فدراسیون‌های مختلف و دکتر آری گراسا، رئیس FIVB و دکتر بن ناصر، رئیس AVC موافقت مجدد آنها را برای میزبانی ایران در هجدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا جلب کرد. صبح دیروز جلسه هیأت‌رئیسه در مقر AVC در بانکوک تشکیل شد و درباره موضوع میزبانی ایران در این رقابت‌ها هم بحث و بررسی شد و در پایان جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان میزبان قطعی هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا معرفی شد.

تکلیف آندو یکشنبه مشخص می‌شود
جلسه کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال بعد از 3 ساعت بحث و هم‌اندیشی به پایان رسید. به گزارش ایسنا، جلسه کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال بعد از 3 ساعت به پایان رسید. در این جلسه امیر قلعه‌نویی، علی نظری‌جویباری، منصور پورحیدری، مسعود معینی، رضا صادق‌پور و پندار توفیقی حاضر بودند. همچنین در ساعات ابتدایی این جلسه هم آندرانیک تیموریان به همراه سرژیک تیموریان در جلسه باشگاه شرکت کردند. محوریت این جلسه درباره لیست ورودی‌های استقلال برای نیم‌فصل و البته سرنوشت آندرانیک تیموریان بود. پس از پایان این جلسه علی نظری‌جویباری در پاسخ به خبرنگاران مبنی بر اینکه تکلیف آندو چه زمانی روشن خواهد شد، گفت: تکلیف تیموریان در جلسه یکشنبه هیات مدیره استقلال روشن خواهد شد.همچنین امیر قلعه‌نویی هنگام خروج از ساختمان باشگاه استقلال ترجیح داد پاسخگوی خبرنگاران نباشد.
 


Page Generated in 0/0141 sec