printlogo


کد خبر: 129766تاریخ: 1393/9/13 00:00
سلام وطن

 آقای دکتر ظریف طوری از توافق ژنو و مذاکرات دفاع می‌کنند که انگار با دادن این همه امتیاز شق‌القمر کرده‌اند(!) اگر هر کس دیگری اینقدر امتیازات به غرب می‌داد، کمی هم امتیازات متوازن دریافت می‌کرد در حالی که درباره توافق ژنو هرگز نمی‌شود چنین چیزی گفت که سودی برای کشور داشته است.
رویچی
 ظاهراً اینگونه القا کردن به ملت که ظرف یک سال اخیر، مذاکرات خوبی با طرف غربی برگزار کرده‌ایم و توافق ژنو به سود کشور است، اینقدر شدید بوده که دیپلمات‌هایمان با آنکه باید اذعان کنند عجولانه با تعهدات ژنو موافقت کردند و امتیازات زیادی به حریف داده‌اند، دیگر خودشان هم باورشان شده که توافق خوبی با غرب کرده‌اند و توانسته‌اند حقوق هسته‌ای‌مان را حفظ کنند! آیا از بین بردن حدود 200 کیلو اورانیوم 20 درصد در مقابل تعهداتی که غربی‌ها کردند، چیزی محسوب می‌شود؟ تازه! اگر به عهد خود پایبند بودند نه حالا که به آن به صورت نمادین هم حاضر نشدند عمل کنند.
طاهریان
 نان در برخی استان‌ها نه 30 درصد بلکه حتی تا 2 برابر آن یعنی 60 درصد گران شده؛ بدون اینکه بر کیفیت آن افزوده شود! دولت که ناگهان و با وجود تکذیب قبلی، آن را گران کرد، لااقل نظارت می‌کرد که قیمت نان، همان 30 درصد اصلاح(!) شود.
حاتمی
 


Page Generated in 0/0057 sec