printlogo


کد خبر: 130520تاریخ: 1393/9/27 00:00
بهارستان

وزیر علوم سریع‌تر درباره ریاست دانشگاه تهران به جمع‌بندی برسد
غلامعلی حدادعادل، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی درباره وضعیت ریاست دانشگاه تهران و تصمیم شورایعالی انقلاب فرهنگی در این باره، گفت: این سوال را باید از وزیر علوم دکتر فرهادی بپرسید، چون کار دست وزارت علوم است. به گزارش تسنیم، وی افزود: وزارت علوم برای ریاست دانشگاه تهران یا شخص دکتر نیلی‌احمدآبادی را به شورا معرفی کند یا اگر تصمیم دیگری در این زمینه دارد، اتخاذ کند.به گزارش تسنیم، عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی درباره تصمیم شورا در این زمینه گفت: شورا فردی را پیشنهاد نمی‌کند و تنها درباره گزینه‌های ریاست دانشگاه‌ها رأی می‌دهد یا رأی نمی‌دهد، زیرا در مقامی نیست که افرادی را پیشنهاد دهد. وزارت علوم است که باید در این زمینه تصمیم بگیرد. حدادعادل ضمن توصیه‌ای به وزیر علوم، گفت: آقای فرهادی هرچه زودتر به یک جمع‌بندی درباره ریاست دانشگاه تهران برسد تا این دانشگاه نیز دارای رئیس
دائمی شود.

نامه‌بذرپاش به عارف گرانی مسأله است یا انتخابات؟!
مهرداد بذرپاش، عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی  در نامه‌ای به محمدرضا عارف نوشت: به نظر شما رکود دامنگیر در صنایع کشور که باعث بیکاری جوانان است، از مسائل مهم به شمار می‌آید؟ به گزارش مهر، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نسبت به موضع اخیر محمدرضا عارف درباره مساله مهم کشور از دیدگاه اصلاح‌طلبان واکنش نشان داد.
بنابر این گزارش، متن نامه بذرپاش به شرح زیر است.
جناب آقای دکتر عارف
با سلام و تحیت
مهم‌ترین مساله ما انتخابات مجلس است. این جمله‌ای است که مرتب از شما در مصاحبه‌ها و سخنرانی‌ها شنیده می‌شود و برخی رسانه‌های خاص مرتب به آن می‌دمند. در این باره لازم است نکاتی را اشاره نمایم.
- به نظر شما گران کردن نان، گاز، آب، برق و بسیاری از اقلام دیگر و پرداخت نکردن یارانه متعلق به آن چه میزان اهمیت دارد؟
- به نظر شما رشد واردات حدودا 100 درصدی بسیاری از کالاها و اقلام اساسی و مصرفی و سرمایه‌ای از جمله روغن پالم و ایجاد اشتغال برای کارگران خارجی چه میزان دارای اهمیت است؟
- به نظر شما رکود دامنگیر در صنایع کشور که باعث بیکاری جوانان است، از مسائل مهم به شمار می‌آید؟
- به نظر شما پرداخت نکردن وام ازدواج 3 میلیون تومانی مساله مهمی نیست؟
- به نظر شما از بین رفتن سرمایه مردم در بورس، مساله مهمی به شمار نمی‌آید؟
- به نظر شما گران کردن 2 برابری مسکن مهر و تعطیلی آن پروژه اصلا مساله مهمی به حساب می‌آید؟
- به نظر شما کاهش قیمت نفت به حدود کمتر از 60 دلار در سایه ناکارآمدی تحرکات بین‌المللی و کاهش 45 درصدی درآمدهای نفتی کشور از این محل، مساله مهمی به شمار نمی‌آید؟
اینها تنها بخش کوچکی از مهم‌ترین مسائل ما است. ان‌شاءالله با نگاهی واقع‌بینانه‌تر به موضوعات، مهم‌ترین مساله شما هم از این جنس
موضوعات باشد.
و العاقبه‌00 للمتقین
برادر کوچک شما
مهرداد بذرپاش
26/9/93
گفتنی است روز سه‌شنبه محمدرضا عارف در گفت‌وگویی مهم‌ترین مساله امروز اصلاح‌طلبان را انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی
عنوان کرده بود.
 


Page Generated in 0/0045 sec