printlogo


کد خبر: 130552تاریخ: 1393/9/27 00:00
اخبار

طلایی: گودرزی ورزش را به سمت سیاست سوق ندهد
مرتضی طلایی در گفت‌و‌گویی درباره صحبت‌های اخیر وزیر ورزش مبنی بر اینکه حسین رضازاده باید از بین شورای شهر یا فدراسیون وزنه‌برداری یکی را انتخاب کند، اظهار داشت: سوال من این است که آیا حق جامعه ورزش این است که چهره‌ای مثل رضازاده با تخصص و ظرفیتی که دارد به دلیلی که وزارت ورزش گفته، انصراف دهد و نتواند تجربیات گرانقدرش را در فدراسیون مورد استفاده قرار دهد؟ حذف رضازاده به ضرر وزنه‌برداری تمام خواهد شد آن هم در شرایطی که هنوز تا پایان دوره مدیریتی وی زمان باقی مانده است. نایب رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اقدامات وزارت ورزش خاطرنشان کرد: دوگانگی‌ای که در برخورد با چنین موضوعی صورت گرفته، عجیب است. نمایندگان مجلس بدون مشکل در فدراسیون‌ها حضور دارند و مشخص نیست چگونه است که برخی مجاز به حضور در فدراسیون‌ها هستند و برخی دیگر مجاز نیستند. انتظار داریم وزیر ورزش و جوانان، ورزش را به سمت سیاسی‌بازی سوق نداده و اجازه ندهد ورزش که محیطی فرهنگی و اجتماعی دارد اسیر سیاست شود. گودرزی باید از این موضوع جلوگیری کند. همه در شرایط کنونی می‌دانند که دوگانگی رخ داده آن هم در حالی که برخی نمایندگان مجلس رئیس فدراسیون شده‌اند. انتظار داریم هیات‌رئیسه مجلس همان نگاهی که به نمایندگان مجلس دارد به اعضای شورای شهر هم داشته باشد و مانع حذف فردی متخصص مثل رضازاده شود.

خریدهای پرسپولیس را دلالان انجام می‌دهند!
رضا شاهرودی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره شرایط این ‌روزهای پرسپولیس اظهار داشت: واقعاً وضعیت تیم خوب نیست. پرسپولیس می‌خواهد چند ماه دیگر در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند اما با شرایطی که این روزها دارد، هیچ امیدی به این تیم نیست. پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در گروه سختی قرار گرفته است. در حالی که همه تیم‌ها رو به پیشرفت هستند پرسپولیس رو به سقوط است. پرسپولیس در ورزشگاه آزادی نمی‌تواند تیم‌های معمولی ایرانی را شکست دهد بعد می‌خواهد مقابل تیم‌های قدرتمند آسیایی بازی کند؟! در حالی که همه تیم‌ها دنبال بازیکن گرفتن هستند مدیرعامل پرسپولیس زندان است، با این شرایط چطور می‌شود به این تیم امید داشت؟ مدافع- هافبک تیم فوتبال پرسپولیس ضمن انتقاد از حمید درخشان عنوان کرد: دوستان زمانی که به پرسپولیس آمدند می‌دانستند شرایط تیم چطور است اما الان به شکلی دیگر صحبت می‌کنند. متأسفانه برخی افراد دوست دارند به هر صورتی که شده در پرسپولیس و کلاً لیگ برتر حضور داشته باشند و به خاطر همین هم تن به هر چیزی می‌دهند. ما پس از سال‌ها برای خودمان شخصیت فوتبالی درست کرده‌ایم و نباید به راحتی و به هر قیمتی آن را بشکنیم. شاهرودی در واکنش به اینکه رضا حقیقی گفته می‌خواهد از پرسپولیس جدا شود، گفت: الان فوتبالیست‌ها از فوتبال حرفه‌ای فقط پول گرفتن را یاد گرفته‌اند و اصلاً هم کارآیی ندارند. بازی کردن در پرسپولیس عشق می‌خواهد. حقیقی یا هر بازیکن دیگری که نمی‌خواهد در پرسپولیس بماند، برود. به زور نمی‌شود کسی را نگه داشت، چون دیگر دل این بازیکن با تیم نیست و برای پرسپولیس بازیکن نمی‌شود. پیشکسوت پرسپولیس درباره حضور دلالان در فوتبال ایران هم گفت: مدتی دستگاه‌های قضایی دنبال این مساله بودند و دلالان را شناسایی و دستگیر کردند اما باز هم شاهد حضور دلالان در فوتبال ایران هستیم. اگر یک نفر مدرک فیفا داشته و در فوتبال حضور داشته باشد موردی ندارد اما بعضی‌ها کاسب و بازاری هستند ولی وقتی می‌بینند نان در دلالی فوتبال است به این کار می‌آیند و بیشتر از فوتبالی‌ها هم پول می‌برند. متأسفانه الان شرایط طوری شده که خرید‌های پرسپولیس را دلالان انجام می‌دهند و بازیکنانی را به پرسپولیس می‌آورند که پیراهن تیم نه یک سایز بلکه دو سایز به آنها گشاد است.

«استعداد قرن» به بایرن‌ پیوست
مارتین اود‌گارد پدیده نروژی که با درخشش توانسته نظر تیم‌های بزرگ را به خود جلب کند در نهایت به بایرن‌مونیخ پیوست. باشگاه بایرن‌مونیخ با تایید خرید این بازیکن نروژی که از او به‌عنوان لیونل مسی آینده فوتبال جهان نام برده می‌شود، خبر داد. این بازیکن می‌تواند از آغاز سال جدید میلادی در تمرینات بایرن‌مونیخ حضور داشته باشد. قرارداد اودگارد با باواریایی‌ها 5 ساله است. او همزمان می‌تواند در تیم جوانان بایرن نیز بازی کند.تیم‌های رئال مادرید و آژاکس نیز بشدت تمایل به جذب این بازیکن داشتند ولی اودگارد تصمیم گرفت پیراهن بایرن را بر تن کند.کارل هاینتس رومنیگه با تمجید از این بازیکن، او را «استعداد قرن» توصیف کرد. اودگارد درباره پیوستن به بایرن‌مونیخ گفت: خیلی خوشحالم که در این سن رویایم به حقیقت پیوست. کار کردن با پپ گوآردیولا یکی از اصلی‌ترین دلایل انتخاب بایرن بود. وقتی متوجه شدم بایرن به من علاقه دارد بی‌اندازه خوشحال شدم و این تیم را انتخاب کردم. می‌دانم که زیر نظر او می‌توانم به فوتبالیست بزرگی تبدیل شوم. جلسه خوبی با او داشتم و او به من گفت که در بایرن آینده دارم.


Page Generated in 0/0051 sec