printlogo


کد خبر: 130566تاریخ: 1393/9/27 00:00
محاصره 5000 زن و کودک در الانبار
قتل ۱۵۰ زن به دست قصاب داعش

گروه بین‌الملل: وزارت حقوق بشر عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد ابوانس اللیبی از تروریست‌های داعش 150 دختر و زن عراقی را که برخی از آنها باردار بوده‌اند به دلیل اینکه حاضر نشدند در آنچه که داعش جهاد نکاح می‌نامد، شرکت کنند به قتل رسانده است. این زنان و دختران در شهر فلوجه به دست این تروریست داعشی به قتل رسیده‌اند. وزارت حقوق بشر عراق در بیانیه خود تاکید کرده است گروه‌های وابسته به داعش اقدامات تروریستی و قتل‌عام گسترده‌ای را در شهر فلوجه صورت داده‌اند و کشته‌های این جنایات  را در ۲ قبرستان جداگانه درمحله الجولان واقع در منطقه الزغارید و در ناحیه الصقلاویه دفن کرده‌اند. در ادامه این بیانیه تصریح شده است تروریست‌های داعش همچنین مسجد المحمدیه در شهر فلوجه را به زندان تبدیل کرده‌اند و شمار زیادی از مردان و زنان مخالف اقدامات این گروه را در آن بازداشت کرده‌اند.
همچنین گروه تروریستی داعش 5000 زن و کودک عشیره البونمر عراق را از ۳ ماه پیش به محاصره درآورده است. شیخ نعیم الکعود النمراوی، شیخ عشیره البونمر عراق که داعش جنایات زیادی در حق عشیره‌اش مرتکب شده است، گفت: داعشی‌ها 5000 زن و کودک را از 3 ماه پیش در مناطق مختلف منطقه « حوض الثرثار» در استان الانبار به محاصره در آورده‌اند. وی افزود: افراد تحت محاصره برای نجات جان خود به خوردن گیاهان و درختچه‌ها روی آورده‌اند.
بالون‌های سیاه داعش در آسمان عربستان
داعش از هواداران خود در مناطق مختلف عربستان خواسته ساعت ۳ بعدازظهر جمعه به صورت همزمان بالون‌هایی را در حمایت از این گروه تروریستی در آسمان رها کنند. به گزارش العالم، حامیان داعش در شبکه‌های اجتماعی این فراخوان را «جنگ باران در عربستان» توصیف کردند. این تبلیغات و فراخوان حامیان این گروه تروریستی در شبکه‌های اجتماعی اختلاف‌هایی را بین اعضای این گروه تروریستی ایجاد کرده است. موافقان داعش می‌گویند این کار نشان دهنده نفوذ این گروه به داخل عربستان سعودی است.
 


Page Generated in 0/0062 sec