printlogo


کد خبر: 130925تاریخ: 1393/10/8 00:00
دفاع

 حماسه ۹دی چهره واقعی مدعیان و فتنه‌گران را نشان داد
سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت فرا رسیدن یوم‌الله نهم دی پیامی برای مقامات لشکری و کارکنان نیروهای مسلح صادر کرد. به گزارش تسنیم در بخشی از این پیام آمده است: «حماسه نهم دی‌ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه‌ساز ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی آن روز نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری در افتخارات مرد و زن مسلمان ایرانی به حساب می‌آید. حماسه نهم دی نماد عزت، استقلال، بصیرت و میثاق مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی و حضرت امام خمینی (ره) ایستاده‌اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابر تمام دنیای آنها خواهند ایستاد. حماسه نهم دی تمام محاسبات دشمن را به هم ریخت، نهم دی‌ماه نمایش بصیرت انقلابی مردم بود. بصیرتی که غبارها و نقاب‌ها را کنار زد و چهره واقعی مدعیان و فتنه‌گران را نشان داد، چهره کسانی که به خاطر رسیدن به قدرت از هیچ تلاشی حتی ضربه زدن به ریشه‌های انقلاب و ارکان رکین انقلاب اسلامی دریغ نکردند. چهره کسانی که سال‌ها با نقاب انقلابی‌گری در صفوف مردم نفوذ کرده و ولایتمداری را فقط در شعار و ظاهر و نه در عمل و رفتار از خودشان بروز داده بودند، یقینا بزرگ‌ترین پیام حماسه نهم دی ضرورت بصیرت‌مداری و پرهیز از غفلت بود».

باید مراقب فتنه‌های آینده باشیم
سرلشکر سیدیحیی صفوی، دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به تلاش طراحان جنگ نرم در تضعیف پایه‌های نظام، گفت: وحدت و انسجام ملی از عوامل پیروزی کشور است و طراحان جنگ نرم برای دستیابی به اهداف خود در جمهوری اسلامی ایران به دنبال تضعیف جایگاه رهبری و ولایت فقیه، ایجاد فاصله میان نخبگان و جامعه، کاهش محبوبیت نیروهای مسلح در میان مردم، بر هم زدن وحدت سیاسی و انسجام ملی و بی‌اعتماد کردن مردم به مسؤولان و رسانه‌های ملی هستند.  به گزارش سپاه نیوز، سرلشکر صفوی با بیان اینکه دشمن دست از سر ملت ما برنخواهد داشت، افزود: باید مراقب فتنه‌های آینده باشیم، مبادا مسائل سیاسی موجب شود از رفع مشکلات مردم و کشور باز بمانیم، ما مردم قانعی داریم و باید در مسیر رفع مشکلات آنان گام برداریم، رفع مشکلات اقتصادی و ایجاد کار از نیازهای اصلی خانواده‌هاست.

امروز؛ تشییع پیکر سردار حمید تقوی شهید دفاع از عتبات
روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از شهادت سردار سرتیپ پاسدار حمید تقوی از فرماندهان قرارگاه رمضان در دوران دفاع مقدس در حین انجام ماموریت مستشاری برای مقابله با تروریست‌های تکفیری و داعش در سامرا خبر داد. در این اطلاعیه آمده است: سردار سرتیپ پاسدار حمید تقوی پس از دوران دفاع مقدس در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب اسلامی و مقابله با دشمنان اسلام و جبهه‌ مقاومت و بیداری اسلامی نقش‌آفرینی‌های ارزشمند و ماندگاری داشته و سرانجام در حین انجام ماموریت مستشاری به ارتش و بسیج مردمی عراق برای مقابله با تروریست‌های تکفیری و داعش در شهر سامرا و در جوار مرقد مطهر امام عسگری(ع) به شهادت رسید. به گزارش ابنا، سردار حاج حمید تقوی یکی از افتخارات منطقه کوت عبدالله مرکز شهرستان کارون و فرزند روستای ابودبس روستایی از توابع بخش مرکزی اهواز در درگیری‌های منطقه بلد در استان صلاح‌الدین به درجه رفیع شهادت نائل آمد. این مجاهد بزرگ عصر روز شنبه هدف تک‌تیرانداز تکفیری داعش قرار گرفته و به شهادت رسید.  همچنین مراسم تشییع پیکر پاک سردار شهید تقوی امروز دوشنبه ساعت ۹ صبح در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی واقع در تهران، انتهای پیروزی، میدان شهید کلاهدوز برگزار و سپس برای تشییع و خاکسپاری در زادگاهش به اهواز منتقل خواهد شد. مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت جبهه سوسنگرد نیز اعلام کرد: مجاهد شهید حاج حمید تقوی سردار دلاور جبهه‌های جنگ در دفاع از عتبات عالیات به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به پدر، برادر و دوستان شهیدش پیوست.
 


Page Generated in 0/0066 sec