printlogo


کد خبر: 130949تاریخ: 1393/10/8 00:00
تاز‌ه‌ها

پورمحمدی: جعفری‌جلوه را دایره‌‌00‌‌المعارف فرهنگ و رسانه می‌دانم
معاون سیما جعفری‌جلوه را انتخاب مناسبی برای شبکه دو دانست و گفت: همواره به این مدیرفرهنگی به عنوان یک نظریه‌پرداز و دایره‌‌المعارف فرهنگ و رسانه نگاه کردم و معتقدم در مدیریت این شبکه نیز موفق خواهد بود. به گزارش تسنیم، آیین تکریم و معارفه مدیر شبکه 2 عصر شنبه، 6 دی با حضور علی‌اصغر پورمحمدی معاون سیما، رضا پورحسین قائم‌مقام معاونت سیما، علیرضا برازش و جمعی از مدیران گروه‌های تولیدی، هنرمندان و تهیه‌کنندگان تلویزیون در آمفی‌تئا‌تر این شبکه برگزار شد. در این آیین علی‌اصغر ‌پورمحمدی گفت: شبکه دو یکی از شبکه‌های مهم و قدیمی سیماست که مدیران بسیار خوبی داشته است. وی افزود: شبکه دو در این سال‌ها با مدیریت برادر آزاده و سرافراز علی بخشی‌زاده و حضور مدیران خوب، متعهد و مومن اداره شده و پس از این نیز از توان بالای ایشان در بخش کودک استفاده خواهیم کرد. معاون سیما گفت: جعفری جلوه را از زمستان 62، زمانی که مدیر رادیو نمایش بودند، می‌شناسم. ایشان مدیر فرهنگی و خوش‌اخلاقی هستند و من همیشه به ایشان به‌عنوان یک دانشمند، نظریه‌پرداز و دایره‌‌المعارف فرهنگ و رسانه نگاه کرده و خواهم کرد. وی افزود: جعفری‌جلوه فردی مبتکر و باتجربه است و ان‌شاالله در این شبکه نیز با تلاش و کار زیاد موفق خواهد بود. پور محمدی گفت: هرگز در زندگی نگاه رئیس و مرئوسی به دیگران نداشتم و امروز هم خود را عضو کوچکی در جمع مدیران خادم رسانه می‌دانم و امیدوارم با همکاری همه دوستان بتوانیم به رسانه‌ای پربیننده‌تر و جذاب‌تر دست پیدا کنیم. در ادامه محمدرضا جعفری‌جلوه، مدیر شبکه 2 نیز گفت: جا دارد به برادر ارجمندم علی بخشی‌زاده برای همت بلند و مسؤولیت بزرگی که برعهده داشتند خدا قوت بگویم و ایشان پس از این نیز به مدد رسانه‌های اصیل خواهند رسید. وی با بیان اینکه بهانه این محمل تصویر یک بازگشت است، افزود: بازگشت به گذشته و موقعیت‌های پیشین معانی مختلفی دارد، برخی آن را عقبگرد می‌پندارند اما از آن می‌توان به مثابه یک موهبت، تفسیر دیگری هم داشت.  یافتن فرصت یا عمر دوباره برای خدمت به نوعی تفسیر این موهبت است. جعفری‌جلوه ادامه داد: بازگشت به شبکه ۲ پس از قریب به 20 سال برای من عمری دوباره است تا با تکیه بر تجارب، عبرت و حکمت‌های به‌دست آمده در زمان سپری شده، خدمتگزاری کنم و برای این موهبت به درگاه خداوند سپاسگزار و شاکرم. وی با تشکر از اعتماد سرافراز و پورمحمدی به او تصریح کرد: بازگشت به جمع یاران قدیمی سیما برای من شوق‌انگیز است، یارانی که یک‌بار در گذشته برای عبور کشور از تنگنا‌ها و چالش‌های سخت با درک درست کارکرد رسانه و اقتضای شرایط و با عمل هوشمندانه و صبر و درک زیبا‌شناسانه اصول و ارزش‌ها به مدد حق، ناممکن را به سهم خود ممکن ساختند.

تولید کتاب صوتی «من زنده‌ام» با صدای راوی
معاون انتشارات بروج از تولید کتاب صوتی «من زنده‌ام» با صدای معصومه آباد، نویسنده کتاب و صبا راد، مجری تلویزیون خبر داد و گفت: عرضه این محصول به زودی آغاز خواهد شد. سیدصفر صالحی، معاون انتشارات بروج در گفت‌وگو با  تسنیم، با اشاره به استقبال کم‌نظیر از کتاب «من زنده‌ام»، خاطرات معصومه آباد از روزهای اسارت، گفت: طی ماه‌های اخیر مسابقه «کتاب و زندگی» با محوریت این کتاب در سراسر کشور برگزار شد. در ابتدا قرار بود که مهلت نهایی شرکت در این مسابقه تا اربعین سال جاری باشد، اما به دلیل استقبال کم‌نظیر از این مسابقه، مسؤولان امر تصمیم گرفتند که مسابقه را تا مبعث حضرت رسول(ص) تمدید کنند.

شهاب حسینی مقابل دوربین «شهرزاد» رفت
 شهاب حسینی مقابل دوربین سریال «شهرزاد» قرار گرفت. به گزارش مهر، شهاب حسینی بازیگر سینمای ایران با تایید این خبر گفته بود که از روز شنبه 6 دی مقابل دوربین حسن فتحی می‌رود. «شهرزاد» نخستین سریال حسن فتحی در شبکه نمایش خانگی است که یکشنبه 23 آذر کلید خورد. شهاب حسینی در همکاری دوباره با فتحی پس از «مدار صفر درجه» این بار مقابل دوربین سریال جدید او «شهرزاد» رفت. مجموعه شبکه نمایش خانگی «شهرزاد» اولین تجربه فتحی در حوزه شبکه نمایش خانگی به شمار می‌رود. «شهرزاد» در ابتدا قرار بود آبان‌ماه جلوی دوربین برود اما بنا به دلایلی ساخت این پروژه به تعویق افتاد. محمد امامی، تهیه‌کننده این مجموعه به همراه هادی رضوی برای ساخت «شهرزاد» سرمایه‌گذاری کرده‌اند. این سریال در 26 قسمت برای پخش در شبکه نمایش خانگی ساخته می‌شود.


Page Generated in 0/0080 sec