printlogo


کد خبر: 130954تاریخ: 1393/10/8 00:00
سلام وطن

  اگر موضوع مبلغ 4 میلیارد و 100 میلیون دلاری که گفته می‌شود، بدون اجازه مجلس از سوی دولت برداشت شده درست باشد، بهتر است دولت محترم به جای فرافکنی از ملت عذرخواهی کند. اینکه دائم بگویند هیچ تخلفی نبوده در حالی که دیوان محاسبات می‌گوید بوده، کار درستی نیست.
یک هموطن
 این اتفاقاتی که در آمریکا افتاده و همچنان سیاهپوستان را می‌کشند، اگر در ایران بود، وزارت خارجه آمریکا چه‌ها که نمی‌کرد ولی در اینجا فقط می‌گویند محکوم می‌کنیم!
فرهادیان
 9 دی تومار فتنه‌گران را پیچید؛ آیا دولت نباید به این مناسبت برنامه‌هایی بگذارد که در این باره تبیین صورت بگیرد؟
سهرابی
 بودجه پژوهش برای سال آینده قرار است افزایش بسیار کمی یابد در حالی که ایران پیشروترین کشور دنیا در دانش است. در عین حال بودجه نهاد ریاست‌جمهوری قرار است افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته باشد. آیا قرار است سمینارهای بی‌خاصیت بیشتری برگزار شود؟
یحیوی‌زاده
  این دولت قرار بود مانند دولت دهم کارهای غیرکارشناسی انجام ندهد ولی اینها هم مانند همان‌هایی که مسخره‌شان می‌کردند، اقداماتی انجام می‌دهند که قطعاً بدون کارشناسی است. یکی از اقداماتی که بی‌تردید هیچ پژوهشی روی آن انجام نشده و بی‌فکر قرار است انجام شود، خصوصی‌سازی مدارس است که علاوه بر غیرکارشناسانه بودن، خلاف قانون اساسی نیز هست.
کشتکار
  با گذشت مدتی از گرانی نان نه به یارانه اضافه شده است و نه نظارتی بر نانوایی ها برای بهبود کیفیت و عدم تخلف از 30 درصد اعلام شده صورت می گیرد. در عین حال، حالا که مبلغ قوت غالب را زیاد کردند، لااقل آن را رُند هم می‌کردند تا مردم و نانواها سر پول خُرد درگیری لفظی
پیدا نکنند.
سعیدی نیا
  ظاهراً قرار نیست در این دولت به داخل احترام گذاشته شود و به بیگانگان هم اجازه اهانت داده نشود و اگر بی احترامی از اجنبی دیده شد، جوابی درخور داده شود. الان چندین و چند ماه از معرفی سفیر دائم ایران در سازمان ملل می گذرد ولی هنوز ویزا به وی نداده اند اما کافی است یک کارشناس منتقد، کوچک ترین حرفی بزند تا با موجی از تخریب روبرو شود.
محبوبی راد
  اگر همین حوادث اخیر آمریکا و برخورد با سیاهان که 5 ماه است ادامه دارد در ایران اتفاق افتاده بود دولت یانکی برای مخالفان و معترضان بودجه های صدها میلیون دلاری تصویب می کرد ولی دولت ما حالا شاید به خاطر آنکه به کدخدا برنخورد، صرفاً محکوم می کند(!) آن هم قطعاً نرم و برای خالی نبودن عریضه.
اسماعیل زاد
  دولت با آمار غیررسمی نگوید از وقتی ما امور را به دست گرفته ایم، همه چیز گل و بلبل شده، در عمل کاری کند محرومان احساس کنند.
یک هموطن


Page Generated in 0/0064 sec