printlogo


کد خبر: 131065تاریخ: 1393/10/10 00:00
باشگاه سرخابی

بابک حاتمی به پرسپولیس پیوست
مدافع نیم فصل اول باشگاه سایپا به پرسپولیس پیوست. بابک حاتمی که نیم‌فصل اول در باشگاه سایپا بازی می‌کرد با عقد قراردادی 2 ساله به پرسپولیس پیوست. او ظهر (سه‌شنبه) با حضور در باشگاه پرسپولیس قراردادش را امضا کرد.

یک بازیکن اضافی در فهرست استقلال
باشگاه استقلال در فاصله چند ساعت تا پایان فصل نقل و انتقالات با موضوع عجیبی مواجه شده است. با ماندنی شدن محمد قاضی و امیرحسین صادقی تعداد بازیکنان بزرگسال استقلال به 19 رسیده که یکی بیشتر از حد مجاز است. علی نظری‌جویباری، معاون باشگاه استقلال با تایید این مساله به خبرنگار «ورزش 3» می‌گوید: از حالا تا فردا وقت زیادی است و تا آن زمان یک فکری می‌کنیم.

پرسپولیس 4 سهمیه دیگر دارد
خالقی‌فر، تادو، هماهی و علیپور 4 بازیکن جدید پرسپولیس هستند. به گزارش «ورزش 3»، تیم‌های لیگ برتری در نقل و انتقالات نیم فصل مجاز به جذب حداکثر 6 بازیکن هستند که تفاوتی ندارد این بازیکنان سهمیه بزرگسال، امید یا زیر 23 سال باشند. پرسپولیس تاکنون 4 سهمیه خود را استفاده کرده و از 3 سهمیه آزاد فیفا هم قبلا با جذب اومانا و جعفرپور 2 سهمیه را استفاده کرده بود. پس آنها یک سهمیه آزاد، 2 سهمیه از 6 سهمیه نقل و انتقالات نیم فصل و یک سهمیه سربازی(ماهینی) دارند که 2 تای نقل و انتقالات نیم فصل را باید استفاده کرده و 2 تای دیگر در طول فصل هم به شرط خالی بودن لیست قابل استفاده است.

شرایط نامساعد بازیکن استقلال
علی رمضانی که به دلیل جراحی از ناحیه رباط صلیبی، آسیب‌دیده است، در حال حاضر شرایط مساعدی ندارد. رمضانی که در حال حاضر در خوابگاه ناصر حجازی حضور دارد، به دلیل مشکلاتی که پس از جراحی زانو داشته نمی‌تواند به راحتی از پله‌های این مجموعه بالا و پایین برود. گفتنی است با وجود اینکه امیر قلعه‌نویی و دکتر نوروزی در چندین نوبت از باشگاه استقلال درخواست کردند که تا بهبود شرایط این بازیکن او به هتل منتقل شود، اما تا به امروز هیچ کدام از مسؤولان باشگاه در این رابطه کاری انجام نداده‌اند.
 


Page Generated in 0/0059 sec