printlogo


کد خبر: 131096تاریخ: 1393/10/10 00:00
سلام وطن

 وقتی مسؤولان ایالات متحده صراحتاً و با افتخار می‌گویند از منافع اسرائیل دفاع می‌کنند، خوب است وزیر محترم امور خارجه ما هم بگویند انقلابی هستند و از منافع جمهوری اسلامی ایران در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا دفاع می‌کنند و هرگز اجازه نخواهند داد تلاش آمریکا برای دفاع از منافع رژیم صهیونیستی منجر به توافقی شود که کوچک‌ترین عقب‌نشینی‌ای از حقوق هسته‌ای ملت ایران در آن باشد. اینگونه هم علاقه‌مندان به انقلاب امیدوار می‌شوند و هم حامیان صهیونیست‌ها می‌فهمند با یک نماینده انقلابی از ایران مذاکره می‌کنند که اجازه نمی‌دهد منافع کشور به خطر بیفتد.
پیل‌افکن
 سوالی که دولت پاسخ قانع‌کننده‌ای درباره آن نمی‌دهد، این است که کدام تورم مدنظر دولت است که دارد پایین می‌آید؟ آیا تورم اعلامی دولت ملاک وضع معیشت ملت است یا تورم واقعی‌ای که وجود دارد؟
یک هموطن
 وقتی تورم از سوی دولت زیر 20 درصد اعلام می‌شود در حالی که واقعاً اینطور نیست، آیا این کار برای این نیست که حقوق کارگران و کارمندان را در حد زیر 20 درصد که معادل تورمی است که دولت مدعی است در حال حاضر وجود دارد، سال آینده افزایش دهند و نه مطابق قانون، معادل تورمی که در حقیقت هست؟! بررسی این موضوع، آن را اثبات می‌کند.
امیرزاده


Page Generated in 0/0065 sec