printlogo


کد خبر: 131355تاریخ: 1393/10/15 00:00
اخبار

تجمع متقاضیان مسکن‌مهر پردیس مقابل  مجلس
متقاضیان مسکن‌مهر پردیس پیش از ظهر دیروز مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند و خواستار توجه مجلس به حقوق خود شدند. به گزارش ایسنا، پیش از ظهر دیروز حدود 500 نفر از متقاضیان مسکن‌مهر از دریافت مبالغ اضافی در پروژه مسکن‌مهر پردیس انتقاد کردند و خواستار توجه نمایندگان به این موضوع شدند. یکی از تجمع‌کنندگان در این‌باره گفت که متقاضیان مسکن‌مهر براساس تعهدات خود تمام مبالغ را پرداخت کردند اما امروز برای دریافت واحدهای خود 12 میلیون تومان از آنها مطالبه شده است که در توان این افراد نیست.

اعلام جدیدترین آمار تولید خودرو
تولید انواع خودرو در آذرماه امسال 9/35 درصد و 9 ماه امسال 3/64 درصد افزایش یافته است. به گزارش ایسنا، براساس جدیدترین آمارهای رسمی تولید انواع خودروهای سواری در آذر امسال با رشد 4/36 درصدی از 65 هزار و 603 دستگاه در آذرماه 1392 به 89 هزار و 514 دستگاه افزایش یافته است. در این مدت تولید انواع وانت نیز با رشد 2/24 درصدی از 10 هزار و 913 دستگاه به 13 هزار و 555 دستگاه رسیده است. تولید انواع مینی‌بوس و میدل‌باس نیز با رشد 120 درصدی از 5 دستگاه در آذرماه سال 1392 به 11 دستگاه افزایش یافته است. در این مدت تولید انواع اتوبوس با افت صددرصدی از 34 دستگاه به صفر رسیده است. تولید انواع کامیونت، کامیون و کشنده نیز با رشد 6/207 درصدی از 536 دستگاه در آذرماه 1392 به 1649 دستگاه افزایش یافته است. در 9 ماه امسال نیز تولید انواع سواری با رشد 3/64 درصدی از 426 هزار و 675 دستگاه به 700 هزار و 826 دستگاه رسیده است. تولید انواع وانت نیز با افزایش 6/58 درصدی از 70 هزار و 208 دستگاه به 111 هزار و 362 دستگاه رسیده است. تولید انواع مینی‌بوس و میدل‌باس نیز با رشد 2/67 درصدی از 64 دستگاه در 9 ماه سال گذشته به 107 دستگاه افزایش یافته است. در این مدت تولید انواع اتوبوس با رشد 5/17 درصدی از 308 دستگاه به 362 دستگاه افزایش یافته است.

چیت‌چیان: ۳۰ هزار میلیارد تومان بدهکاریم
دولت در حال حاضر 30 هزار میلیارد تومان به پیمانکاران بدهکار است که می‌خواهیم با مکانیزم تهاتر بابت طلب‌های دولت از شرکت‌ها و بدهی دولت به شرکت‌ها این مبلغ را پرداخت کنیم. حمید چیت‌چیان، وزیر نیرو گفت: بخشی از بدهی ما به پیمانکاران از طریق صکوک اجاره و اسناد خزانه قابل پرداخت است. وزیر نیرو با اشاره به اینکه کشور توانمندی‌های زیادی دارد، افزود: اگر بتوانیم به صورت هوشمند از این توانمندی‌ها استفاده کنیم می‌توانیم طلب دولت به پیمانکاران را پرداخت کنیم. چیت‌چیان یادآور شد: در قانون بودجه سال 94 و همچنین لایحه خروج از رکود و رشد تولید به بحث طلب پیمانکاران از وزارت نیرو توجه شده است. همچنین ستار محمودی، قائم‌مقام وزیر نیرو نیز گفت: هم‌اکنون بدهی وزارت نیرو ۲۲ تا ۲۳ هزار میلیارد تومان است.

نمایش پیام روی صفحه گوشی تماس‌گیرنده امکان‌پذیر شد
  برای اولین بار در ایران، سرویس «پیام پیشواز» توسط ایرانسل عرضه شد. با این سرویس جدید، مشترکان ایرانسل می‌توانند جمله یا متن دلخواه خود را برای اطلاع‌رسانی درباره وضعیت خود یا برقراری ارتباط با دیگران تنظیم و روی صفحه نمایش تلفن همراه تماس‌گیرندگان خود، به نمایش بگذارند. عملکرد این سرویس مشابه سرویس آهنگ پیشواز است که با استفاده از آن، مشترکان با موسیقی مورد علاقه خود، به استقبال تماس‌گیرندگان می‌روند‌؛ با این تفاوت که با سرویس پیام پیشواز،‌ متن انتخابی مشترک، در همه تماس‌هایی که با شماره یا شماره‌های مورد نظر وی برقرار می‌شود، به‌صورت یک پیام روی تلفن مشترک تماس‌گیرنده ایرانسلی نمایش داده می‌شود.

دبیر همایش ملی مدیریت تحول در سازمان:
مقاومت برخی کارکنان در برابر تغییر و تحول سازمانی
دبیر همایش ملی «مدیریت تحول در سازمان‌ها با رویکرد علوم رفتاری» گفت: با وجود اینکه تغییر اصول و چارچوب از سوی مدیریت می‌تواند به نفع کارکنان باشد، اما آنها به دلیل عدم اطلاع از منفعت این تغییر رفتار در برابر آن مقاومت می‌کنند. دلبر نیروشک اظهار داشت: تحقیقات و پژوهش‌های انجام شده در سازمان‌ها اعم از دولتی و خصوصی نشان می‌دهد بزرگ‌ترین دغدغه‌ای که نیروی انسانی دارد، «تغییر نگرش و تغییر رفتار» است.


Page Generated in 0/0068 sec