printlogo


کد خبر: 131363تاریخ: 1393/10/15 00:00
اخبار

نفت تهران به مصاف الاتحاد عربستان می‌رود
مدیرعامل باشگاه نفت تهران می‌گوید این تیم به مصاف تیم کامل الاتحاد عربستان و الفجیره امارات می‌رود. منصور قنبرزاده در گفت‌وگویی درباره دیدارهای تدارکاتی این تیم اظهار کرد: در تاریخ 23 دی ماه به ترکیه خواهیم رفت و حدود 9 روز آنجا خواهیم بود طی این مدت نیز 3 بازی برگزار خواهیم کرد که دو دیدار آن مقابل تیم‌های الاتحاد عربستان و الفجیره امارات قطعی شده است، به احتمال زیاد بازی سوم برابر یک تیم ترکیه‌ای است که هنوز مشخص نشده است. در حال حاضر صبح و عصر در تهران مشغول تمرین بدنسازی هستیم تا بتوانیم شرایط خود را به دلیل تعطیلی طولانی‌مدت لیگ حفظ کنیم.  پس از حضور در اردوی ترکیه خود را برای حضور در پلی‌آف آسیا آماده خواهیم کرد. مدیرعامل باشگاه نفت تهران همچنین درباره اضافه شدن بازیکن جدید به این تیم گفت: ما یک بازیکن هلندی را در نیم‌فصل جذب کردیم و دیگر بازیکن داخلی یا خارجی جذب نخواهیم کرد و با وجود ۳ جای خالی در لیست بزرگسال‌مان کار خود را در نیم‌فصل دوم با همین نفرات ادامه می‌دهیم.

سپاهان به تهران می‌آید
مدیرعامل باشگاه سپاهان می‌گوید اگر مشکل پای محرم نویدکیا حل شود او در نیم‌فصل دوم بازی خواهد کرد. مهرزاد خلیلیان در گفت‌وگویی با اشاره به جذب بازیکنان خارجی این تیم، اظهار کرد: در نیم‌فصل دو بازیکن خارجی را به تیم اضافه کردیم که در حال حاضر تمرینات خود را برای هماهنگی با تیم دنبال می‌کنند.  متاسفانه تعطیلی بسیار طولانی لیگ ضربه سنگینی به تیم‌ها می‌زند و امیدواریم با تغییرات برنامه در سال‌های آینده شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم. وی درباره حضور سپاهان در اردوی کیش، خاطرنشان کرد: در این اردو یک بازی را با استقلال خوزستان انجام دادیم که با نتیجه‌ ۲ بر یک شکست خوردیم.  در نیمه اول تیم اصلی ما در زمین حضور داشت که با یک گل از استقلال خوزستان پیش افتادیم اما در نیمه دوم سعی کردیم تیم دوم خود را به زمین بفرستیم که در نهایت با نتیجه‌ ۲ بر یک بازی را واگذار کردیم. خلیلیان همچنین به دیدار تدارکاتی این تیم با الریان قطر اشاره کرد و گفت: ما هنوز منتظر تیم الریان هستیم و منتظریم که این بازی برگزار شود.
مدیرعامل باشگاه سپاهان همچنین درباره حذف برخی بازیکنان سپاهان در تیم ملی طی سال‌های اخیر، بیان کرد: تعدادی از بازیکنان‌مان به اردوی تیم ملی ایران دعوت شدند و پس از آن خط خوردند.  من به آنها می‌گویم که این مساله گذشته است و تنها به آینده فکر کنند. وی در پاسخ به احتمال حضور محرم نویدکیا در نیم‌فصل دوم لیگ برتر، اظهار کرد: اگر شرایط پای نویدکیا اجازه دهد او برای نیم‌فصل دوم در سپاهان بازی خواهد کرد و هم‌اکنون در حال انجام کارهای پزشکی لازم برای مداواست.

اعتراض بازیکنان پرسپولیس
شماری از بازیکنان پرسپولیس ظهر (یکشنبه) با حضور در ساختمان این باشگاه به وضعیت مالی خود اعتراض کردند. بعد از اینکه شایعه شد مسؤولان باشگاه پرسپولیس به بازیکنان تاثیرگذار و قدیمی این تیم پرداختی داشته‌اند تا به نوعی جلوی اعتراض آنها را بگیرند، نفراتی از جمله مکانی، دغاغله، خانزاده، اسماعیل‌زاده و رضا نوروزی روز یکشنبه بعد از تمرین صبح به باشگاه رفته و پیگیر مطالبات خود از مسؤولان باشگاه شدند. مسؤولان باشگاه پرسپولیس به بازیکنان ناراضی قول دادند تا امشب بخشی از قرارداد آنها را به حساب‌شان واریز خواهند کرد اما نکته‌ای را به بازیکنان گوشزد کردند که اعتراض آنها را در پی داشت. جریان از این قرار است که مسؤولان باشگاه پرسپولیس بندی را به عنوان حُسن انجام کار به قرارداد بازیکنان این تیم اضافه کرده‌اند تا اگر عملکرد آنها در پایان فصل خوب ارزیابی نشود 20 درصد از قراردادشان کم شود. این بند در صورتی قابل اجراست که بازیکنان تا پایان فصل نتوانند خواسته‌های کادر فنی و هواداران را بر‌آورده کنند.  این موضوع به مذاق سرخپوشان خوش نیامد و هنگام ترک باشگاه به این موضوع اعتراض داشتند.
 


Page Generated in 0/0054 sec